Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jak zmobilizować chłopaka to większego udzielania się w domu? Jesteśmy parą studentów, mieszkamy razem, ja studiuję dziennie i pracuję na pół etatu, on ma urlop dziekański i pracuje dorywczo raz lub dwa razy w tygodniu, poza tym dostaje pieniądze od rodziców. Zwykle jest tak, że to ja robię zakupy, gotuję obiady itd. On nie, ewentualnie jeśli ugotuje to tylko dla siebie. Zakupów sam też nie robi. Próbuję go jakoś delikatnie popchnąć, proszę, aby zrobił zakupy, żeby kupił to, czego brakuje - wtedy on mówi, że przecież w lodówce wszystko jest (chociaż np. nie ma mleka, a oboje pijemy kawę z mlekiem). Czasem się łapię na tym, że mówię do niego tak, jak mówiła do mnie moja mama, gdy byłam mała - tylko to jest mój partner, który ma już 26 lat! Jak dać mu do zrozumienia, że to nie działa w jedną stronę, bo mam już dość powtarzania się, co i tak nie działa. Myślałam o jedzeniu na mieście przez jakiś czas i nie gotowaniu w domu w ogóle - krótkoterminowo mój budżet to wytrzyma, chociaż to raczej rozwiązanie ostateczne.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla maturzystów
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AnonimoweMirkoWyznania: Nie jestem fanką "wychowywania" partnera, jeśli rozmowa, a właściwie kilka rozmów nie przynosi skutków, to w zasadzie wiele nie osiągniesz, chyba że chcesz się bawić w szantaże i robienie list obowiązków. Skoro nie widzi, że nie ma mleka w lodówce, to znaczy że taki już jest i pewne rzeczy nie przychodzą mu naturalnie, więc albo świadomie podejmie się długiej pracy nad sobą albo pozostaje Ci zaakceptować (lub nie) bycie
  • Odpowiedz