Wpis z mikrobloga

Czy to ja uważam, że Ukraińcy są nienormalni? W ciągu życia chyba nie spotkałam ani jednego normalnego, a z dwoma obecnie mieszkam, z dwoma studiuję, a jeden pracuje u mnie w pracy.
Dziś współlokator tej narodowości zrobił mi awanturę, bo, gdy opuścił kuchnię, miałam czelnosc przewiesic jego kurtkę na inne krzesło, aby usiąść jak człowiek przy stole do śniadania. Oczywiście musiał to wszystko skomentować wulgaryzmami, bo to jedynie w języku polskim potrafi.
Znacie jakichś normalnych ludzi stamtąd?
  • 20
@jafik:
ujowo. Na szczęście w moim mieszkanku to ja wybieram współlokatorów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie wyobrażam obie mieszkać z 'przypadkowymi' ludźmi.
@MietekVodkaPower: jeśli potrafią się zachować wobec współlokatorów, to nie ma problemu. Wydaje mi się, że tacy Chińczycy o dziwo mogą mieć więcej kultury w sobie.
A co do rzeczy, to kolega wyszedł sobie i przyszedł kwadrans później. A jakbym usiadła na krześle z kurtka, to też by była kłótnia.
@MietekVodkaPower: właśnie z tym akurat przypadkiem się nie da. A poza tym nie wiem, czy chcę zachowywać jakikolwiek kontakt z kimś, kto robi wojnę o takie #!$%@?. Już któryś raz jest darcie o np. "zbyt głośne deptanie w podłogę" (podłoga z desek na drobnym podwyższeniu i słychać, jak się chodzi), więc wydaje mi się, że przepraszanie kogoś takiego, to niemal oddawanie mu chwały i podjudzanie ego.
@jafik: ja miałem w zespole w pracy dwóch ukraińców, bardzo sympatyczni ludzie, ambitni (znacznie bardziej niż ja xD, przynajmniej jeden z nich, bardzo się starał, doczytywał, rozwijał w naszej specjalizacji), co ciekawe jeden był abstynentem a drugi bardzo mało pił xD, mieli dużo ciekawych opowieści ze swojego kraju, dobrze nauczyli się polskiego, no złego słowa na nich nie mogę powiedzieć.