Wpis z mikrobloga

@drylownicadomalin: Wiem, że nie Szczecin, ale bez problemu są firmy świadczące usługi transportu z Poznania. Polecam Ikea i meble Malm. Jeśli planujesz też szafki nocne z tej serii to łóżko weź ze stelażem podnoszonym. Do tego materac Hovag i jest dobrze.
  • Odpowiedz
@Michazzz: Serio? W życiu nie polecę łóżek z tej serii! Łóżko po roku się praktycznie rozleciało, teraz to nawet obrócić się na drugą stronę nie można bo skrzypi.
  • Odpowiedz
@azgag: No to mamy zupełnie inne wrażenia. Ja naprawdę polecam. 2 lata mam i wszystko jest ok, nawet nie skrzypi przy intensywnym użytkowaniu ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Michazzz: Przy intensywnym użytkowaniu, to to łóżko jeździ po całym pokoju ( ͡° ͜ʖ ͡°). Musiałam podkleić je porządnym kawałkiem gumy.
  • Odpowiedz
@Michazzz: Na kółkach, to są tam tylko szuflady, z resztą dlatego zdecydowaliśmy się właśnie na to łóżko.

Nie wiem, może z nami jest coś nie tak ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@drylownicadomalin: gorzej niż źle. Na 3 zamówienia żadne nie przyszło kompletne do mnie. Rozpatrywanie reklamacji mega długie (upierdliwe przy sofie czy łóżku z którego nie możesz korzystać przez miesiąc w żaden sposób). Standard obsługi klienta... Haha jaki standard. Zarzucali mi ze specjalnie nie odebrałem paczki od kuriera... Okazało się, że nie potrafili podać poprawnego adresu (kilka razy w korespondencji go podawałem) i numeru telefonu... Szklana półka do słupka na reklamacji -
  • Odpowiedz
@11mariom: @drylownicadomalin mam wiele mebli kupionych w Agacie i poza ławą która rozwaliłem to jestem z nich zadowolony. Kupowałem meble na przestrzeni kilku lat i nigdy nie było problemu. Gdy w kanapie mojej mamy pękł podłokietnik to tez wymienili go bardzo szybko. Pamiętaj, że w internecie zazwyczaj opinie piszą niezadowoleni, zadowolonym się nie chce, a przy tak dużej sprzedaży zawsze znajda się jacyś niezadowoleni klienci.
  • Odpowiedz
@kubapolice: nie no, jakbym miał problem z jednym zamówieniem i byłbym potraktowany tak jak należy to też bym nie robił im czarnego PR. Ale oni pierw chcieli zrzucić winę na mnie - że zgubiłem śruby montażowe po drodze i poduszki od oparcia sofy. Później 2 tygodnie się zastanawiali o co chodzi, później nie potrafili tego wysłać... a sofa stała nieużywalna na środku pokoju i nic z nią nie mogłem zrobić.

Jak
  • Odpowiedz