Wpis z mikrobloga

@max_48_godz: widziałem taki amorek w 07 i działa dobrze, ogólnie sporo osób ma amory od majfrendów i wszystkim to działa
@Krmtzzz: te amory wbrew pozorom nie są takie złe, po prostu starczają na około rok czasu i wtedy mogą puszczać olej. Raczej zaciąć się nie ma jak, a nawet jeśli to do pochylenia motocykla na trasie nie trzeba kręcić kierownicą. A jeśli w razie 'w' stanie się to na parkingu
@Pszemekk: nie wiem, ja bym nie zaryzykował. Pomijając już ryzyko, ciekawi mnie skuteczność tłumienia takiego amora, olej oraz jakość uszczelnień. Moim zdaniem lepiej kupić coś porządnego używanego , wysłać na serwis do BFG i cieszyć się poprawną pracą i skutecznością :) to tylko moje zdanie.
@max_48_godz: ja mam teorie, ze to wezykowanie to musi byc jakis maly fakap na linii produkcyjnej, bo u niektorych (w tym u mnie) ten problem 'sam' znika ¯\_(ツ)_/¯ byc moze wraz z biegiem czasu, kiedy serwisuje sie moto i rozbiera oraz sklada nazad zawieszenie, w pewnym momencie dochodzi sie do tego problemu i skladajac na nowo zwyczajnie go eliminuje (na przyklad u mnie byly lekko skrecone lagi w polkach mimo, ze
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Steven_Hyde: to jest ciekawe co mówisz.. Ja mam opony wymienione i co prawda rzadko jeżdżę powyżej prędkości wezykowania ale nie ukrywam że się zdarza i wtedy to odczuwam. Co dziwne te wezykowania jest nie zawsze. Czasami jest przy 160 a czasami przy 190 się nie pojawia. Czasem jak się pojawi to wystarczy odjąć odrobinę gazu i ustaje. Potem przyspieszam dalej i już się nie pojawia