Wpis z mikrobloga

@NajwyzszaFormaSztuki: za gumowe jak dla mnie, podobne do 07, tam ledwo starczają a tu moc sporo wyższa. Ja kolejne moto szukam nie pod względem mocy tylko zawieszenia i hamulców. Po brembo w s1000r wiem już że takie chcę, tylko nikt ich nie daje w "małych" nakedach :/
  • Odpowiedz
@NajwyzszaFormaSztuki: obawiam się że nie, oplot tylko sprawi że przy grzaniu będą trzymać parametry, ale wyjściowych nie poprawi. Rok temu bardzo mocno interesowałem się tematem i wyszło na to, że się da, ale trzeba zmienić tyle rzeczy że końcowa cena moto jest nieopłacalna. To był dla mnie ogromny zawód, bo bardzo czekałem na 09sp i żałuję że zawieszenie dali z górnej półki, a hamulce te same co w serii.
Ale
  • Odpowiedz
@NajwyzszaFormaSztuki: r ma podstawowe brembo (żeby nie powiedzieć biedabrembo ;) i IMO są one na poziomie Duka 790, czyli przyzwoite. Gdybym miał zrobić skalę 1-10 to MT07 by było ok 4/5, MT09 jakieś 6, street r i duke 7, street rs 9 i jako referencja s1000r z 10. natomiast tu znowu nie do końca mi pasuje podział r/rs. r ma o wiele lepiej zestrojony silnik do mojego trybu jazdy, głównie
  • Odpowiedz
@kabzior: Sam byłem mocno zainteresowany Dukem 790, niestety wydech poprowadzony górą trochę go dyskwalifikuje. To będzie kłopotliwe jeżeli chciałbym założyć kufry, albo wybrać się gdzieś dalej z żoną. S1000R z kolei wydaje się ciekawy poz względem 'osprzętu', ale w porównaniu z motocyklami o których rozmawiamy jest znacznie droższy + jest też większy i cięższy - a ja bardzo lubię motocykle zwarte i lekkie.

To w końcu coś kupujesz czy czekasz
  • Odpowiedz
@NajwyzszaFormaSztuki: dla mnie kufry i odrobina turystyki też ważna :)
spokojnie założysz kufry do 790, górny oryginalny jest komicznie wręcz wielki (ale spokojnie da się coś innego znaleźć). są też oryginały boczne z osłoną przed wydechem.
za to do s1000r chyba nikt kufra nie robi, trzeba rzeźbić :/
ogólnie to mój problem jest taki, że sam nie wiem co bym chciał... z jednej strony często jeżdżę moto do pracy i po mieście, lubię też się powygłupiać na przelotówkach miastowych, czy to w dzień czy wieczorami. mt07 które jak piszesz mam sprawdza się do tego super, tylko zawiecha i hamulce już nie wystarczają. z mocą nie mam problemów, na miasto więcej nie potrzeba. więc duke 790 byłby super, bo jest jeszcze zwinniejszy i daje więcej funu. jazda tym to trochę jak naked połączony z supermoto.
z drugiej strony raz w miesiącu lubię skoczyć gdzieś dalej. i wtedy większy silnik byłby fajny. ideałem byłaby multistrada albo s1000xr. ale to do miasta w ogóle się nie nadaje.
a i z trzeciej strony lubię też wyskoczyć
  • Odpowiedz
@kabzior No ja już się pogodziłem z tym, że będę miał kilka motocykli. Groma na miasto już mam :) Teraz szukam czegoś na dalsze wypady i na tor. Chociaż jest też pomysł by ekipa gromową jechać na tor ;)

Kufry chciałbym wykorzystać swoje, temu trochę nie leży mi ten wydech poprowadzony góra. Mogę co prawda kupić dedykowane, może wybrzydzam, ale niesymetryczne kufry też mi nie pasują.
  • Odpowiedz