Wpis z mikrobloga

@jasza1: Ja też dałem się złowić. W skrócie: 4.02.19 złożyłem zamówienie w E-udanezakupy.pl na smartfona w dobrej cenie (i tu cię mamy!). Szybko opłaciłem zamówienie i szybkie potwierdzenie od sklepu z odnotowaniem wpłaty. Nic na temat terminu dostawy, kuriera. Na mojego mejla w tej sprawie - brak reakcji. Dopiero wtedy zapaliła się czerwona lampka, a po prześledzeniu informacji na forach zdecydowałem, 7.02.19 (w terminie ustawowych 14 dni) o wysłaniu mejla z rezygnacją zamówienia. Do dziś (3 tydzień) - brak zwrotu pieniędzy, na moje mejle kiedy to nastąpi, otrzymuję zdawkowe, enigmatyczne odpowiedzi: "proszę się nie martwić", " w najbliższej przyszłości", etc. Przeszedłem drogę wielu podobnych do mnie klientów: UOKiK, wykop.pl, teraz jestem na etapie składania skargi do ECK. Odpowiedź w dzisiejszym mejlu od sklepu: "w ciągu 5-6 dni wszystko powinno być zwrócone."
Co jeszcze mogę zrobić aby odzyskać pieniądze i ukrócić działania nieuczciwego sprzedawcy?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@jasza1: Tak to jest, jak się nawet regulaminu nie chce przeczytać. Zaznaczone na czerwono:
2. Średni czas realizacji zamówienia, o ile nie zastrzeżono w Karcie Produktu inaczej, wynosi od 2 do 40 dni roboczych i biegnie od chwili zawarcia umowy sprzedaży Produktu objętego zamówieniem, a w przypadku wyboru przez Klienta jednej z form płatności z góry – od chwili opłacenia zamówienia. Bardzo prosimy o przemyślane zakupy.
7. Na kliencie jako
  • Odpowiedz