Wpis z mikrobloga

Witam poszukuję motocykla o pojemności 125 w granicach 5tyś zł. Aktualnie chce kupić 125 ponieważ mam tylko prawo jazdy kat B na motocykl chce zrobić ale to najprawdopodobniej w przyszłym roku. Motocykl będzie mi służył żeby dotrzeć do pracy w ładny słoneczny dzień (tak to samochodem) i na sobotnie/niedzielne przejażdżki. O mnie 22lata, 186cm wzroztu i 83kg wagi. Myślałem nad yamaha xt 125. Nie chce szaleć chce żeby dało się pojechać te przepisowe 90km/s w terenie nie zabudowanym :) Może macie jakieś inne propozycje. Z góry dzięki za rady :)

#motocykle #125 #yamaha #xt
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Hamza: w każdej z tych sytuacji może uszkodzić np skomplikowany ogranicznik otwarcia przepustnicy znajdujący się na manetce, możemy tak grać w pingponga jak ci się nudzi ;)
z resztą, w praktyce wszystko wygląda inaczej niż w teorii i takie gdybanie do niczego nie prowadzi, zrób pełne A a okaże się że miałeś bieżnik niebezpiecznie blisko ogranicznika albo niehomologowane kierunkowskazy, przez co kierujący pojazdem nie zauważył, że chcesz skręcić i bum,
  • Odpowiedz
@Tarzan_boj: czyli na 2T 125 odblokowanym i jeszcze zmodernizowanym by leciał jeszcze więcej, śmiało jeździć, a na Kawasaki H2 zarejestrowanym na B nie jeździć? Mimo, że też teoretycznie zablokowany? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
każdy motocykl może posiadać blokady, które zakwalifikują go do kategorii, na jaką pozwalają przepisy


@Tarzan_boj: i tu się mylisz, dla przykładu moc wyjściowa motocykla, który blokujemy na A2 nie może mieć więcej niż 95,2KM (nie można blokować bardziej, niż o połowę). Jasne, mało kto to sprawdza, ale idąc tym tropem po co w ogóle prawo jazdy, przecież kontrole są tak rzadko?
  • Odpowiedz
@RupturaPerinei: dlatego jest tam część "na jaką pozwalają przepisy"
A na to przepisy nie pozwalają, chociaż i takie motocykle widziałem. Tego akurat nie pochwalam, tak samo jak rejestrowania większych pojemnościowo motocykli na kategorię A1 i AM, to jest już przesada i zakrawa o fałszowanie dokumentów(chodzi tu o tłumaczenia przy sprowadzeniu np)
O ile mocy jednoznacznie nie da się sprawdzić, o tyle pojemność jest weryfikowalna w każdym momencie i każdy może
  • Odpowiedz
@ShadowKos: Ten ma nabite około 30kkm na liczniku ale nie jestem pewny czy był robiony silnik. Słyszałem że 15-20k powinien dać radę. Inna sprawa, że wymiana tłoka w 2t + szlif to jakieś 400zł (300zł tłok + około 50 -100 za szlif).
Ostatnio sprawdzałem kompresję i wyszło około 8 bar czyli jak na 2t całkiem spoko. Pali ładnie, mocy nie brakuje więc raczej powinno jeszcze trochę pojeździć. A jak będziesz
  • Odpowiedz