Wpis z mikrobloga

Witam poszukuję motocykla o pojemności 125 w granicach 5tyś zł. Aktualnie chce kupić 125 ponieważ mam tylko prawo jazdy kat B na motocykl chce zrobić ale to najprawdopodobniej w przyszłym roku. Motocykl będzie mi służył żeby dotrzeć do pracy w ładny słoneczny dzień (tak to samochodem) i na sobotnie/niedzielne przejażdżki. O mnie 22lata, 186cm wzroztu i 83kg wagi. Myślałem nad yamaha xt 125. Nie chce szaleć chce żeby dało się pojechać te przepisowe 90km/s w terenie nie zabudowanym :) Może macie jakieś inne propozycje. Z góry dzięki za rady :)

#motocykle #125 #yamaha #xt
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ShadowKos chcesz jeździć ekonomicznie czy czerpać radość z jazdy? Chciałbym zaproponować Ci modele dwusuwowe, ale trzeba sie przygotować na ciut wieksze spalanie i mieszanie paliwa z olejem
  • Odpowiedz
@ShadowKos jesli chodzi o czterosuwy to xt będzie fajnym wyborem, jednym z najrozsądniejszych pod wzgledem kosztów uzytkowania, sam mialem mz 125 sx kiedyś i tez swietny motorek, ale części silnikowe bylo ciezko dostac, chociaż teraz to się podobo trochę poprawiło :D
  • Odpowiedz
@Tarzan_boj: Najlepiej żeby było po środku :D Z dwusuwem już kontakt miałem i mam mz i cross ktm. Widziałem też że do tej yamahy można włożyć cylinder 150 daje to coś czy to taki pic?
  • Odpowiedz
@ShadowKos: kombinacje alpejskie, taki kit sporo kosztuje i trochę mija się to z celem, lepiej zainwestować w jakiegoś fajnego dwusuwa :D

@RupturaPerinei: jeśli dane w dowodzie się zgadzają to nie widzę przeciwwskazań, więcej jeździ litrów na a2 niż 125 zarejestrowanych na tą samą kategorię i nikt ci nie udowodni bez rolek, że coś jest nie tak
300cc zarejestrowane na 125 łapie się pod kilka paragrafów więcej ( ͡
  • Odpowiedz
W tych pieniądzach to mozna fajne 2t w enduro dostać, które można niedużym nakładem przerobić na fajne supermoto, sam tak zrobiłem z Hondą CRM 125, koła z NSR pasują praktycznie plug&play, kwestia dystansów i adaptera pod przednią tarczę
  • Odpowiedz
@Tarzan_boj: Paragrafy to akurat najmniejszy problem, za to jak stukniesz kogoś z drogim autem z Twojej winy to Cię tak wyczyści, że będziesz spłacał swoje pomysły do końca życia, bo ubezpieczyciel zrobi regres. Pierwszą rzecz, którą zrobi w razie wypadku ubezpieczyciel, gdy jeździsz na B 125, to wygoogluje prawdziwą moc i jeśli ta z dowodu to bajka to odda motocykl do sprawdzenia mocy, a wtedy zacznie się zabawa, która bardzo
  • Odpowiedz
@MotorMichael: każdy motocykl może posiadać blokady, które zakwalifikują go do kategorii, na jaką pozwalają przepisy
życzę również powodzenia w hamowaniu, czy "sprawdzaniu legalności" kupki złomu, która zostaje z motocykla po byle jakiej stłuczce, idąc dalej tym tokiem myślenia można zakwestionować legalność lwiej części pojazdów zarejestrowanych na a1 i a2, nie mówiąc już o kategorii AM
A o ostatniej z tych kategorii warto wspomnieć. Jest idealnym przykładem, bo ŻADEN MOTOROWER NIE
  • Odpowiedz