Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki i Mirabelki ()
W maju 2016 kupiłam myszkę w Rtv euro agd. Myszka ta zepsuła mi się na początku 2018 (przestał działać scrool) - więc poszłam oddać do sklpeu myszkę na gwarancję - dostałam nową myszkę, ale na aneksie do paragonu, ktory dostałam jest napisane tylko, że towar został wymieniony na nowy, ale data wystawienia aneksu do paragonu to maj 2016 - problem jest taki, że ta druga myszka znowu mi się zepsuła (scrool przestał działać..) - według mnie powinnam była mogła znowu tę drugą myszkę zwrócić, ale czy warto iść się wykłócać? - podejrzewam, że skoro na aneksie do paragonu i na paragonie jets data maj 2016 to mi tego po prostu nie przyjmą, bo 'JUSZ MINEO DWA LATA GWARNCJI $%^^&*&^%$'.
Jest szansa żeby coś z tym zrobić? - czuje się oszukana, że i ta druga myszka się zepsuła po tak krótkim czasie (zarówno jedna jak i druga kosztowały po ok.60zł - ale no...czuję ból dupy (°° )

#kiciochpyta #pytanie
  • 21
  • Odpowiedz
@jablkawmasle: Gwarant uznał, że nie da się naprawić Twojej starej myszki więc wymienili Ci na nową. Ale to nie znaczy, że na nią masz znów 2 lata gwarancji. Jeżeli kolejna znów się zepsuła, to zwyczajnie nie nabywałbym kolejnej myszki tego producenta.
  • Odpowiedz
@Trzezwiejacy_Pijaczynka: nie no. Wiadomo, że z punktu ich widzenia jest to kiepskie, bo tak jak piszesz - mogę - wymieniać do usranej śmierci - ale to, ze mają w swoim sklepie ujowy sprzęt to tak w sumie..'co mnie to obchodzi'- zostałam w pewien sposób oszukana i czuję źle człowiek
  • Odpowiedz
@Rajev: hm..no masz rację - nie skojarzyłam faktów, że obie myszki są z tej samej firmy - swoją drogą z Logitech - zawsze uznawałam tę firmę za porządną, do dziś. Ok, to mimo, że już raczej czuję brak załatwienia pomyślnie sprawy to pójdę się zapytać, czy da się coś z tym zrobić - bez bicia piany :). Dzięki Ci bardzo za odpowiedź Mirku :)
  • Odpowiedz
@jablkawmasle: poważnie musisz mieć pecha, ja kupiłem tę myszkę do służbowego lapatopa bo mi dali jakąś kichę, to zainwestowałem swój pińądz. I już ponad trzy lata na pełnych obrotach, jestem naprawdę zadowolony.
Dobra nie będę Cię denerwował z rana...
  • Odpowiedz
@jablkawmasle: uczciwym trzeba być, ale sprzęt służbowy jak się zepsuje to wymienią Ci na nowy. Jak prywatny się zepsuje, to Ty go wymieniasz na nowy. A to już generuje niepotrzebne koszty, których chcemy unikać w życiu prywatnym ;)
a czym się zajmujesz jeżeli można się spytać?
  • Odpowiedz
@Trzezwiejacy_Pijaczynka:
masz rację :), ale te x czasu temu uznałam, że 'kupię swoją, bo firmowej do prywatnych rzeczy nie chcę używać' - i pod tym względem nie warto być uczciwym, bo tak jak piszesz - co firmowe to zawsze wymienią na nowy :D.
Business Intelligence :D - dało się po polsku, wiem - ale po angielsku brzmi bardziej jak coś poważnego a nie zwykłe 'pitu pitu' ( ͡° ʖ
  • Odpowiedz