Aktywne Wpisy
Shyvana +531
Od mniej więcej 10 roku życia chciałam zostać prawnikiem.
Jak rozpoczęłam studia to dotarło do mnie, że chcę zostać sędzią.
W zeszłym tygodniu w wieku już lat niemalże 30 prowadziłam swoją pierwszą rozprawę i kurde, mówię wam, warto było poświęcić te wszystkie lata na naukę.
Teraz już tylko ostatni zryw w postaci egzaminu zawodowego i zaczynamy 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
#prawo #chwalesie
Jak rozpoczęłam studia to dotarło do mnie, że chcę zostać sędzią.
W zeszłym tygodniu w wieku już lat niemalże 30 prowadziłam swoją pierwszą rozprawę i kurde, mówię wam, warto było poświęcić te wszystkie lata na naukę.
Teraz już tylko ostatni zryw w postaci egzaminu zawodowego i zaczynamy 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
#prawo #chwalesie
Mjakson84 +210
Trochę mnie striggerowała ta akcja z oczernianiem RODów, więc wytłumaczę na moim przykładzie dlaczego ROD jest potrzebny i jak wiele bredni pojawia się ze strony ignorantów.
Mam 34 lata, jestem programistą ze stosunkowo dobrą pensją, "za pandemii" wziąłem z żoną mieszkanie w kredyt (w wieku 30 lat, późno, bo sam odkładałem przez lata na wkład własny). Żona jest architektem krajobrazu, ale nie było szans żebyśmy się rzucili na dom z działką by
Mam 34 lata, jestem programistą ze stosunkowo dobrą pensją, "za pandemii" wziąłem z żoną mieszkanie w kredyt (w wieku 30 lat, późno, bo sam odkładałem przez lata na wkład własny). Żona jest architektem krajobrazu, ale nie było szans żebyśmy się rzucili na dom z działką by
Komentarz usunięty przez autora
@SOREAL: No i wyszło, że mamy kolejnego stulejarza, który nie wsiądzie do autobusu 'bo nie'. Samochodu pewnie też #!$%@? nie masz, bo zrobienie prawka wymaga uzależnienia się od terminów na egzaminy.
Komentarz usunięty przez moderatora
@SOREAL: ale co z Szewską jest nie tak? Jakieś argumenty?
Wrzucasz artykuł który ma jeden ogólnikowy akapit o tej ulicy, zresztą nieprawdziwy, bo po Szewskiej jeżdżą auta, nie po całej, ale jeżdżą.
Wyobraź sobie, że nie tylko ty masz auto i chcesz sie przemieszczać. Jest też masa innych ludzi z autami, poszerzając drogi spowodujesz, że ruch będzie uzależniony od transportu samochodowego i nie będzie miejsca na komunikacje. Większe drogi = więcej kierowców = większe korki. Już
Przecież napisałem: A dla tych co koniecznie MUSZĄ poruszać się autami, zostawione będą jednopasmowe aleje.
Czytaj na co odpisujesz. Poza tym oprócz rowerów/hulajnóg są TRAMWAJE/AUTOBUSY. Pisałem o komunikacji miejskiej też.
No chłopie, podałem Ci gotowe przykłady.
@SOREAL: A jak to się odnosi do urbanistyki? Bo to, że miasto jest kluczowe (rozumiem, że o dużym znaczeniu) czy duże/światowe to #!$%@? ma do urbanistyki. Berlin też jest duży, kluczowy i światowy a jakoś nie ma problemu ze zbalansowanym ruchem rowerowym/samochodowym i dobrą komunikacją zbiorową.