Wpis z mikrobloga

Cześć, potrzebuje waszej pomocy.
Jestem nauczycielem informatyki. Jedną z rzeczy, na której mi bardzo zależy to bezpieczeństwo dzieci w Internecie. Temat jest bardzo szeroki i długo mógłbym o nim pisać.
Zwracam się do was z konkretną prośbą. Znalazłem w Internecie wzór "umowy" jaką może zawszeć rodzic ze swoim dzieckiem w kwestiach mediów społecznościowych. Dokument porusza kilka ciekawych kwestii. Problemem jest to, że jest on napisany w języku angielskim. Mój poziom umiejętności językowych, nie pozwala mi zachować odpowiedniej jakości tego dokumentu. Bardzo przydałoby się profesjonalne tłumaczenie kontekstowe.

Opracowany dokument mam zamiar udostępnić za darmo dla rodziców.

Wiem, że sprawa wydaje się drobna, ale jak dla mnie warta zachodu. Jestem gotów pokryć koszty takiego tłumaczenia.
Liczę na waszą pomoc.

umowa

#angielski #tlumaczenia #informatyka #bezpieczenstwo #bezpiecznyinternet
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@wojcieh: ciekawe, tylko po co? Od tego są rodzice by uświadamiać swe potomstwo o zagrożeniach w sieci, tudzież są od wdrożenia odpowiednich zabezpieczeń infrastruktury wykorzystywanej przez swoje pociechy (jak nie posiadają specjalistycznej wiedzy to są np. nauczyciele informatyki, którzy chętnie dorobiliby do skromnej pensji). Zaufanie do nieletnich jest o tyle problematyczne, że ataki w warstwie 8 modelu OSI są skuteczne nawet przeciwko dorosłym, świadomym już ludziom więc spisanie takiego papieru
  • Odpowiedz
@wojcieh: Pomysł zacny, ale jedna uwaga. Weź poprawkę na to, że ten dokument jest przedmiotem praw autorskich i nawet jak go przetłumaczysz, to nie oznacza że zgodnie z prawem od tak możesz go udostępniać. Wypada najpierw zapytać właściciela praw autorskich (informacja w stopce na każdej stronie tego dokumentu) czy możesz to zrobić i ewentualnie pod jakimi warunkami.
  • Odpowiedz