Wpis z mikrobloga

Cześć!
Kupiłem Oneplus 3T z oficjalnej strony w marcu 2017. Początkiem stycznia wysłałem telefon na gwarancję. Prawie codziennie zaczął się sam wyłączać, po czym nie mógł się włączyć (coś w stylu boot-loop). Na gwarancji wymienili płytę główną (screen) i odesłali telefon nie sprawdzając, czy to coś w ogóle pomogło. Po odebraniu telefonu minęły 2 dni i było dalej to samo. Wysłałem telefon na gwarancję i doczepili się teraz, że wyświetlacz jest lekko ubity i nie muszę zapłacić za naprawę. Czy mogę z tym coś zdziałać?

Screeny:
https://ibb.co/Ht7wmRM
https://ibb.co/sjKYkzn
https://ibb.co/mR3dpBC

Na ekranie jest naklejone szkło ochronne, więc to nie ekran się odkleja.

#xiaomilepsze #oneplus #telefony #smartfon #regeneris #afera #gsm
  • 6
@duprees: Telefon nadal działa bardzo szybko i chciałbym go jeszcze na chwile zostawić. Tak czy inaczej sprawa rozchodzi się o to, czy mogą tak odrzucić naprawę jeśli wcześniej telefon był w tym samym stanie i naprawiali w ramach gwarancji.