Wpis z mikrobloga

litrowy silnik w kombi xD checsz kupic bo bedzie ekonomiczny, dynamiczny czy niezawodny? jak dla mnie zadna z tych 3 nie bedzie miala miejsca


@tomszczyk: na nie naprawdę nikt złego słowa nie mówi, a wiele lata na chipie na 140-160 koni.
  • Odpowiedz
@AnalnyNiszczyciel: Wielce prawdopodobne, że on wcale nie ma nalatane 107kkm, a więcej. Myślisz, że zanim handlowiec zda samochód kończąc pracę nie poddaje silnika drobnej korekcie, bo nabił jakieś 30kkm prywaty ( ͡° ͜ʖ ͡°)?
  • Odpowiedz
@magicznyfred: no tak, sprawdzisz przebieg między przeglądami, a co się robi przed przeglądem? A jedzie do takiego kolegi... xD. Niestety true story. W dodatku kumpel jarał nonstop szlugi w aucie, ale oddał go do gruntownego mycia i przy zdawaniu przeszło wszystko elegancko. Już nie mówiąc o piłowaniu go do 5-6k obrotów na porządku dziennym. W życiu bym nie kupił auta poleasingowego.
  • Odpowiedz
@AnalnyNiszczyciel: Mała benzynka turbo ma racje bytu przy kupnie nówki z salonu, przy używce nawet jeśli ma ten przebieg, to nie wiadomo nigdy do końca jak było eksploatowane...

Przy kilkuletnich autach najlepiej brać proste i niewyżyłowane silniki, tak że w razie czego naprawa nie będzie oznaczała jego wymiany w całości.
Z kolei przy nowym aucie takie maluchy potrafią być oszczędne, choć niestety nie są gdy ktoś robi krótkie "odcinki po mieście.
  • Odpowiedz
@Iskaryota: ja mam auto w leasingu na DG, 40 tys. km przebiegu, 2016 rok, dbam, serwisuję w ASO. W marcu kończy się leasing. Rozumiem że ode mnie też byś nie kupił? Lepiej kupić paska z importu?
  • Odpowiedz