Wpis z mikrobloga

Czołem, widziałem dzisiaj wpis że w Amsterdamie w ciągu 21 godzin przyjęli 200 programistów, nie mogę go znaleźć, zaciekawił mnie temat i poszukałem jakie stawki mają programiści tu na https://freelancer.nl/ podają zazwyczaj 70-120€ / h, nie wiem czemu nie podają rocznego wynagrodzenia ale umiem sobie to policzyć 100€ * 36h * 52tyg * 8%wakacyjne = 202176€ i to z ogłoszenia, nie wyobrażam sobie ile po awansie się będzie zarabiać, po prostu WOW
pracuje w logistyce mam marne 40000€ / rok nie chce już dłużej biedować, czuje że osiągnąłem swój logistyczny szczyt i dalej jak 60000€ / rok w ciągu kolejnych lat nie jestem w stanie awansować, niedługo otworzą rynek dla Ukraińców i nie chcę z nimi konkurować na rynku pracy.
posiadam wystarczające środki aby przeżyć ponad rok bez dochodu i skupić się na nauce, ale też jestem otwarty na propozycje pracy za 60000€ / rok na start, proszę o pokierowanie mnie co powinienem robić w mojej sytuacji.
Jestem po technikum (nie skończonym), szybko się uczę i jestem zdeterminowany do rozpoczęcia nowego życia.
Mam półroczny okres wypowiedzenia.
#holandia #programowanie
  • 18
@jaktrwogatonawykop: nie znam holenderskiego, ale to nie są stawki na kontraktach bez żadnych wakacyjnych i innych socjalow, urlopów itp? I ze względu na #!$%@? holenderski system podatkowy dostaniesz na rękę z tego 60%.
Poza tym jak Cię przeraża konkurencja z Ukraińcami to w IT masa hindusów i jeszcze żeby można było z nimi konkurować-tu trzeba z nimi współpracować;)
@jaktrwogatonawykop: a #!$%@?, dawno się tak nie uśmiałem ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
właściwie to 900k to powinieneś chcieć w tygodniu, mniej to grosze #programista900k

czym to sie rozni od stalego kontraktu?

w ogóle myślałem cały czas że to bait, ale widzę że po prostu masz 15 lat ( ͡ ͜