Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki i Mirabelki, chciałbym nagłośnić sprawę zakupu pralki dla mojej Mamy w morele.net
1. 17.12.2018 kupuję na morele.net pralkę, zamówienie w załączniku
2. Data dostarczenia 19.12 - kuriera nie ma
3. Informacja, że będzie kurier 20.12 - nie ma
4. 21.12 info, że będzie i numer telefonu, dzwonię się upewnić, że będzie wniesiona i zainstalowana, bo moja Mama jest sama w nowym mieszkaniu.
4.76. Kurier mówi, że nie ma instalacji w liście przewozowym i nikt mu za to nie zapłaci.
5. Dzwonie na infolinię, jestem 51. w kolejce oczekujących na połączenie, po pół godziny na słuchawce jestem 39.
6. Próbuję przez czat, 10 minut sprawdzają zamówienie i mówią, proszę zgłosić reklamację.
7. Mówię, że kurier jest jeszcze w okolicy, wystarczy do niego zadzwonić, że instalacja ma być.
9. Olewka
10. Składam reklamację. Screenshot poniżej
11. Moja mama od prawie 3 tygodni nie może zrobić prania.

Poniżej moja rozmowa z działem obsługi klienta i zamówienie
Rozkręcicie Małysza?
#afera #morele
Wołam @morele_net
10paszonow - Czołem Mirki i Mirabelki, chciałbym nagłośnić sprawę zakupu pralki dla m...

źródło: comment_2PWz2Y1jSLUF1yNzRHHy2V4DfiWLUWIl.jpg

Pobierz
  • 4