Wpis z mikrobloga

@majsterV2: jakie ma funkcje? zmiany biegów? btw. to nie od zmiany na wylaczonym silniku biegi "wchodza" #!$%@?, po prostu sprzeglo/wysprzęglik juz umiera, w audi typowe jest zapowietrzanie sie hydrauliki
  • Odpowiedz
funkcjonalny


@majsterV2: co jest? XD

Przecież nawet w nowych dużych Audi nie ma manuala w opcji xD to jakiś stary pewnie 10 latek (lub więcej) od niemca xD

Zresztą kto to widział manual a a6/5er/e klasie xD jo to mom kontrole nad audem xD tylko na wsiach jarają się jak podjedzie C5/C6 w dieslu, na zachodzie takie auta się złomuje a nie uważa za piękne XDDDD
  • Odpowiedz
No to sobrze, ale i tak robił głupotę.


@majsterV2: dlaczego głuptotę? A co niby ma się stać od zmiany biegów na postoju przy wyłączonym silniku? Jakieś chore teorie snujesz...
  • Odpowiedz
@GrindujTopy: ja też redukuje, kickdownem albo... Manetką przy kierownicy. Co prawda przy 2.8T nieczęsto trzeba redukować, ale jeżdżę czasem w manualnym trybie dla zabawy. Co innego w wozidłach typu 1.4-ledwo-jade, tam nie raz manual ratuje

Wiec ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Atreyu: to nie to samo, mam samochód służbowy w automacie i po prostu nie daje mi to tyle radochy. mój przyjaciel też tylko automaty zawsze, rozumiem Twoje zafascynowanie i nie krytykuję. każdy po prostu ma swój gust, ja wolę ręcznie biegi zmieniać przy użyciu pedału sprzęgła. ;) w korkach faktycznie automat na plus, do tego ręka wolna i można się podrapać po jajkach. ( ͡° ͜ʖ ͡°
  • Odpowiedz