Wpis z mikrobloga

Dobry wieczór! ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Zgodnie z zapowiedzią w poprzednim poście ( https://www.wykop.pl/wpis/37421849/czesc-zauwazylem-ostatnio-ze-jest-wsrod-was-wielu-/ ), chciałbym Wam przedstawić listę zmian, które udało się wprowadzić przez ostatni tydzień.

Dotyczyły one wprowadzenia kilku nowych funkcjonalności, poprawek kosmetycznych, zabezpieczeń przed bugusingiem oraz dodania nowego, czwartego już do wyboru, motywu gry!

Nowe funkcjonalności:

Jednym z celów, jakie zostały postawione do zrealizowania przed otwarciem Uniwersum 2 (pod koniec stycznia), jest dodanie nowych zastosowań do praktycznie nieużywanych technologii w grze (tych, które służą jedynie do odblokowania innych). Na chwilę obecną zostały dodane zastosowania dwóch z nich:
- Technologia nadprzestrzenna: każdy jej poziom skraca teraz czas wszystkich badań o 1% wartości początkowej
- Technologia energetyczna: każdy jej poziom dodaje teraz 10% produkcji energii do wartości podstawowej produkowanej przez elektrownię słoneczną (bonus dotyczy tylko elektrowni słonecznej)
W planach jest też powiązanie rozwoju grawitonów z szansą na zniszczenie księżyca. Pomysły na zastosowanie innych technologii mile widziane :)
Podane współczynniki procentowe mogą być inne na uniwersum 2, ze względu na planowaną zmianę prędkości serwera.

Powiększanie księżyców:
Dotychczas, posiadając księżyc o niskiej średnicy, chcąc mieć w dalszej fazie gry większy, musieliśmy go zniszczyć i ponownie utworzyć nowy, co wiązało się z utratą wszystkich budynków na nim się znajdujących. Od dzisiaj jest możliwe powiększanie księżyca za pomocą wygenerowania Pola Zniszczeń większego, niż to, które posłużyło do powstania poprzedniego księżyca. Przy każdej bitwie jest 20% (analogicznie jak przy tworzeniu) szansy na powiększenie księżyca. Walka musi odbyć się na planecie, przy której księżyc chcemy powiększyć. Zabudowania moona pozostają bez zmian, jedynie średnica może się ulec zmianie. Nie ma za to obawy, że księżyc będzie mniejszy niż wcześniej - możliwe jest tylko zwiększenie jego średnicy.

Dodano historię transakcji w banku międzygalaktycznym (wpłaty, wypłaty, nagrody za zadania). Każdy gracz może wyświetlić swoje ostatnie 50 transakcji.

Poprawki wynikłe z dyskusji pod poprzednim postem:
- Misja transportuj oraz stacjonuj powoduje zapalenie się (*) przy planecie docelowej
- Misja zatrzymaj nie powoduje zapalenia się (*) przy planecie docelowej

Został dodany pół-automatyczny system eventów ekspedycyjnych w grze, oraz banner w podglądzie informujący o rodzaju eventu oraz dacie jego zakończenia. Obecnie są dostępne 4 warianty:
- Więcej deuteru na ekspedycji
- Więcej trytu na ekspedycji
- Mniejsza szansa na utratę floty
- Dodatkowy slot (sloty) na wysłanie ekspedycji

W zakładce flota, w tabeli lotów, zastąpiono tekst informujący o kierunku lotu odpowiednimi grafikami (strzałkami).

Poprawione błędy:

- poprawiono sortowanie planet w zakładce Imperium – teraz jest takie samo, jakie jest ustawione w opcjach
- poprawiono błąd występujący podczas wielokrotnego skracania badania za pomocą trytu
- poprawiono błąd uniemożliwiający korzystanie z niektórych zakładek przy używaniu innego języka niż domyślny (polski)
- kilka poprawek językowych
- kilka poprawek związanych z ochroną przed bugusingiem

Nowy motyw

Na prośbę niektórych graczy został utworzony nowy motyw, wzorowany na jednym z najstarszych dostępnych motywów na OGame. Jest to zarazem czwarty dostępny na SGame styl! Różni się on nieco od oryginalnego (został dopasowany wizualnie do całego SGame), lecz mam nadzieję, że przypadnie jego zwolennikom do gustu :)

Plany na następny tydzień:

Chciałbym wdrożyć na serwer testowy pierwszą wersję stacji sojuszu, zawierającą 5 modułów, każdy odpowiadający za inne ulepszenia. Z racji, że zbliża się okres świąteczny oraz stacja sojuszu jest projektem dość rozbudowanym, prawdopodobnie będzie to jedyna rzecz, którą zdołam zrobić do następnego update. Oczywiście wszystkie zgłoszone błędy i drobne poprawki są poprawiane na bieżąco :)

Wasze propozycje
Co jeszcze chcielibyście zobaczyć na serwerze? Jakaś sugestia, opinia, propozycja? :)

#sgame #ogame #gryprzegladarkowe #staregry
SGame - Dobry wieczór! ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Zgodnie z zapowiedzią w poprzednim poście ( htt...

źródło: comment_1g4w7Z6zET96y9O5oOvHk1bA5zJdqCmf.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
No mnie przekonałeś.
Większość "ogamowych" gier to silnik wrzucony na jakiś lichy serwerek i brak rozwoju gry.
Na SGame widać zapał i dużo zmian na lepsze.
Śmiało mogę już chyba powiedzieć/napisać że uczeń jest lepszy od mistrza ...
... bo w oryginał to już sorry ale nie da się grać bez worka dukatów czy innej Antymaterii.
  • Odpowiedz
@SGame: szkoda że Uni 2 dopiero za miesiąc ale lepiej poczekać i mieć pełnowartościowy produkt a nie bugi i późniejsze rollbacki #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Najlepiej rozwijajacy sie serwer ogame w sieci. Widać, że gra idzie w dobrym kierunku a admin pracuje nad grą systematycznie :)
Nowy skin przypadnie do gustu graczom ktorzy pamiętają stare dobre ogame. Widać, że SGame przerosło oryginał i z każdą aktualizacją i wpisem na wykopie jest jeszcze lepsze!
  • Odpowiedz