Wpis z mikrobloga

To jest jedyny słuszny Polonez i nawet nie macie co z nim handlować

Władca wszystkich poldonów, Polonez Pick-up 4x4 (Typ 756) złożony w PIMOT-cie (Przemysłowym Instytucie Motoryzacji, stoi naprzeciwko FSO). Obniżony próg załadunku, 15 calowe koła od Tarpana i zrobiony w Polsce napęd 4x4 oraz typowa dla Trucków prostota. FSOwski Truck mógł mu co najwyżej buty czyścić. Niestety, kiedy dojrzał w 1990 nie miał już sensu. Truck, mimo że prymitywniejszy, był jeszcze prostszy i tańszy, więc skończyło się na prototypie. Niestety (na razie) nie wiem czy prototyp przetrwał, a jeśli przetrwał to gdzie przebywa. Pewnie będzie jeszcze jeden post o nim, bo wskoczyła mi faza na niego, ale muszę poczekać aż wpadnie mi do biblioteczki "Samochody Terenowe FSO" inżyniera Sławomira Drążkiewicza.

#fso #polonez
K.....a - To jest jedyny słuszny Polonez i nawet nie macie co z nim handlować

Wład...

źródło: comment_fuALo33SnaO2VUYklY3VaMEjqGOhJfrr.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@SonyKrokiet: Przyjrzyj się uważnie: oba mają krótkie drzwi od 5-drzwiowego Poloneza, Trucki miały drzwi dłuższe pochodzące od 3-drzwiowego/Coupe, wlew paliwa wygląda identycznie (Trucki miały go pod paką), podobnie ta metalowa wstawka tuż za ramką drzwi, cała ta konstrukcja osłon, wzmocnień i zawieszenia widoczna pod przednim zderzakiem... To jest ten sam samochód, tylko, że po swapie paki.
  • Odpowiedz