Wpis z mikrobloga

Dzwonię na mLinii, czekam X czasu. "Dzień dobry blabla w czym mogę pomóc."
"-Chciałbym zmienić numer do konta."
"-Proszę się zalogować telekodem i identyfikatorem. *rozłączył się*."
ALE JA NIE MAM TEGO IDENTYFIKATORA I W TYM PROBLEM. POZA TYM Z JAKIEJ RACJI SAM SIĘ ROZŁĄCZYŁ SUPPORT. Warto dodać, że dzwoniłem specjalnie z aplikacji, żeby się nie musieć logować. Teraz dzwonię bez podawania identyfikatora, ale Bóg wie, czy dożyję połączenia.
Nie polecam #mbank
  • 3
@Drakalen, nie jest możliwe wykonywanie pewnych czynności podczas połączenia z aplikacji mobilnej. Zmiana numeru jest taką właśnie czynnością, której nie wykonasz. Pracownik zatem musi Cię przełączyć do identyfikacji. Jeśli nie znasz identyfikatora i telekod niestety nie zmienisz numeru na mLinii. Zachęcamy Cię do wizyty w placówce banku z dokumentem tożsamości:
https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki Połączenie może zostać zerwane z wielu powodów, np. problemów Twojego telefonu z zasięgiem. Pracownicy nie dokonują rozłączenia połączeń jeśli nie