Wpis z mikrobloga

Batalia z Media Markt i mBankiem, aktualności:
1. Dostałem wstępny Chargeback na konto (teraz do 6.01.2019 Media Markt może się odwołać, a mBank może cofnąć mi te pieniądze). ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. Napisałem skargę do UODO przez ePUAP (7.12.2018, póki co nie dostałem odpowiedzi) na pracownicę, która wyciągnęła moje dane z komputera i na sklep Media Markt za niewłaściwe przetwarzanie danych osobowych.
3. Napisałem do rzeczniczki Media Markt z pytaniem, czy w piśmie od pracownicy jest oficjalne stanowisko sklepu i nie dostałem póki co odpowiedzi. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Wpis tyczy się sprawy: https://www.wykop.pl/link/4679973/media-markt-straszy-i-nakazuje-usunac-wykop-sprzed-5-dni/

Wołam zainteresowanych dalszym rozwojem sytuacji: @forest23 @etosha @Reb3l @borrow @Krol_Dzielni @Nalcor @radekrad @Pozdrowiony @uve444 @lubiejablecznikzkruszonka @H4v3n @MercedesBenizPolska @Polaszkino @dthomn @camillo678 @Zbiniu @szad7 @vvit0 @ksionrze-z-bajki @catch @r4dzik @Pietr @tomekpee @stormkiss @radziuxd @R4vPL @freakshow @Majozen @southlander @sysadmin @radziuxd @k0rdian @adam-fischer-547727 @Spitter18 @Dzulianna @ZajebbcieTrudnyNick @Pawliko
  • 31
@sysadmin: Pracownica, która wysłała do mnie pismo, zdaje się, że skopiowała to wszystko z jakiegoś forum prawnego. Wygląda to tak, jakby nie konsultowała tego z jakąkolwiek osobą mającą pojęcie o prawie panującym w Polsce - wkleiła definicje, paragrafy i własną interpretację. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@stormkiss: no ja wiem, że to MM pisze o prestiżu. Wiesz, prestiżem to może być udział jako kierowca w F1, ale zakupów w MM bym prestiżowymi nie nazwał.

@blaazeej: no to pozostaje poczekać na informację czy to jest oficjalne stanowisko MM czy tylko tej pani. Jak tej pani to nie dość, że możesz się po niej przejechać, to jeszcze firma może się przejechać po niej... w każdym razie - może
@southlander Póki co, na każdym kroku Media Markt udowadnia, że lepiej coś zepsuć w relacjach z klientem niż choćby pozostawić bez odzewu. W ogóle się nie zdziwie, jeśli będą robili mi dalsze problemy.
@blaazeej: ten chargeback to ciekawa sprawa. Warto uświadamiać ludzi o takiej możliwości. Nic bardziej nie zmobilizuje do działania i rozwiązania problemu niż utracone pieniądze. Jeżeli do czasu, o którym wspomniałeś MM się nie ustosunkuje to nie mają opcji na odzyskanie należności? Wiesz jak to działa?