Wpis z mikrobloga

@Pangia: To są blachy customowe, można je sobie zamówić na allegro. Jakość wykonania nie różni się niczym od blach, które otrzymuję się z wydziału komunikacji. Na większości tego typu aukcjach dodają nawet fejkowe nalepki legalizacyjne. Pewnie zależy na kogo się trafi, ale słyszałem, że przy kontroli trzeba mieć oryginalną tablicę do okazania i trzeba się liczyć z mandatem 50-100zł.
ma dłuższą drogę hamowania ? Mniej stabilne na zakrętach ? Może dlatego bo tymi autami się nie #!$%@??


@KozussziJB: zawsze mnie zadziwiają takie dzbany. Pójdźmy dalej - łyse opony? Wystarczy nie #!$%@?ć. Zjechane tarcze i hamulce? Wystarczy nie #!$%@?ć. Hamulce nierówno łapią? Wystarczy nie #!$%@?ć.

Hamowanie awaryjne nie zdarza się tylko #!$%@?. Możesz jeździć bezbłędnie i najbardziej przepisowo na świecie, a prędzej czy później ktoś #!$%@? coś na drodze i będziesz
a nie słyszałeś że urzędy będą się brać za składanie fałszywych oświadczeń bo to miało być tylko dla aut które konstrukcyjnie nie mogą mieć większych blach "dzbanie"?


@Rst00: sam napisałeś, że "będą się brać". Zanim oni się wezmą, to ta Mazda i inne samochody z krótkimi blachami już na złomie będą gniły ¯\_(ツ)_/¯
ezu czy tylko ja nie mam z tym żadnego problemu? Nie wygladaja źle, czuję że to takie wasze #!$%@? dla samego #!$%@? i by przy okazji zgarnąć trochę plusów.


@anas_lex: Tu chodzi o ograniczenie kombinacji numerycznych z tymi blachami. I każdy przychlast, który je bierze na auto przystosowane do naszych tablic, zabiera taką kombinację potencjalnemu faktycznemu potrzebującemu takich blach.