Wpis z mikrobloga

@GlobalEliteShop: na takich wafelków polecam trzymać stock gówno-kluczy do gówno-gierek za parę centów/sztuka, koszt pomijalny, a wy będziecie mieli spokój. Plus, jako że odpala mi się zboczenie zawodowe: troszkę zbyt brutalnie żeście kolesia potraktowali, polecam przygotować sobie serię templatek na taką okoliczność. Szanowny kliencie, no bardzo byśmy chcieli ci coś za friko sprezentować ale akurat no tak się złożyło że nic na stanie nie mamy, masz tu kod zniżkowy na 2%
  • Odpowiedz
@GlobalEliteShop: Panie Łukaszu heheszki, heheszkami, ale nie tak obsługuje się klientów. Nie widze tu zbyt wiele szacunku z Państwa strony. To, że zadał takie pytanie - zdarza się - co nie znaczy że należy w ten sposób z nim rozmawiać. Daleka droga jeszcze przed wami :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mnik1: przecież w taki sposób ludzie się właśnie przyzwyczajają do zebractwa i tylko "dej dej" XD nic się nie powinno dawać za darmo, blok/ban i koniec, chyba że klient też coś od siebie da, nie wiem, jakiś wierszyk, rysunek, zdjęcie, cokolwiek.
  • Odpowiedz
@mnik1: Szczerze? Normalnemu klientowi bym dal kompletnie inna odpowiedz, ale jak pisze do mnie 12 latek z takim tekstek to nie mam oporow go splawiac ;) Klientow traktuje profesjonalnie, dzieci - niezbyt bo za dlugo siedze w tej branzy zeby nie wiedziec jak sie to konczy ;)
@penquin: No moje dane sa ogolnodostepne, wystarczy ceidg sprawdzic ;) nie ma sensu nic ukrywac ;)
@lanekrasz: Lubie rozdawac, ostatnio na wykopie
  • Odpowiedz