Wpis z mikrobloga

Będę kręcił aferę z PLAY'em
czy to kwalifikuje się do giodo?
TL:DR
kurier(w ich regulaminie "Podmiot Dostarczający Przesyłkę") wymaga ode mnie KSEROKOPII dowodu tożsamości pomimo, że w regulaminie nie ma takiego zapisu. Jest jedynie informacja o OKAZANIU dowodu osobistego kurierowi.
Albo robię kserokopię dowodu osobistego dla kuriera, albo nie wyda mi paczki z umową...
zapisy regulaminu &5 pkt 2 regulaminu zawierania umów na odległość
oraz ewentualnie &3 pkt pkt 5 regulaminu o świadczeniu usług telekomunikacyjnych

wersja długa:
Kończy mi się umowa w orange, szukałem czegoś fajnego w dobrej cenie z telefonem, bo jeden mi się rozsypał (xiaomi mi4c( ͡° ʖ̯ ͡°)) i został mi firmowy. Jako, że PLAY miał dobrą ofertę a na telefonie mi trochę zależy to padło na nich.
Wypełniłem wszystkie pola formularzu online na ich stronie gdzie oczywiście trzeba podać info z dowodu tożsamości i nie mam z tym problemu. Zamówienie zostało złożone i przekazane do realizacji.
Dzisiaj przyszedł czas na dostarczenie, mam naszykowany dowód i długopis, a kurier do mnie wyskakuje z informacją, że nie jest w stanie mi wydać przesyłki jeżeli nie mam dla niego kserokopii dowodu osobistego.
Nigdzie takiej informacji nie było podczas składania zamówienia, na stronie jest tylko o okazaniu dowodu kurierowi w celu weryfikacji tożsamości, a paczka wydawana jest tylko i wyłącznie osobie, na którą jest umowa, więc odmówiłem kurierowi wydania kserokopii, a on odmówił mi wydania paczki i umowy i dogadaliśmy się, że do czasu wyjaśnienia tej sytuacji jest na przechowalni.

#!$%@?łem się niemiłosiernie i zacząłem czytać te wszystkie regulaminy i informacje, które zostały mi dostarczone podczas zawierania umowy i NIGDZIE nie ma takiej wzmianki o utrwalaniu, albo kserokopiach dowodu osobistego. Zadzwoniłem więc do konsultanta PLAY w celu wyjaśnienia czy można to rozwiązać inaczej i miła Pani powiedziała mi, że to zależy od kuriera xD mogę odmawiać przesyłki aż trafi się kurier, który zleję sprawę i rzeczywiście nie kojarzy, aby oni wymagali kserokopii dowodu podczas zawierania umowy i zasugerowała, abym zadzwonił do przewoźnika w celu wyjaśnienia.
Podała mi numer do DPD, gdyż PLAY ma z nimi podpisaną umowę i odebrał znów miły gościu, który powiedział, mi, że w sytuacji w której wymagają czegoś ode mnie zależy od PLAY'a i on z tym nic nie może zrobić (to są instrukcje dla kuriera podczas doręczenia przesyłki) oraz żebym oddzwaniał do PLAY i wyjaśnił im, że skoro nie mam nic w regulaminie o takiej rzeczy to pretensje powinienem mieć do nich, a nie do DPD.

No i już w głowie mam tą wizję telefonów raz do drugiego raz do pierwszego i tak w koło będą się prześcigać...
No ale dobra dzwonię z powrotem do PLAY'a odbiera konsultantka i wyjaśniam, że dostałem informacje od DPD, że instrukcje doręczenia są wręczane kurierowi przez PLAY, dodatkowo podaje jej paragrafy regulaminu, oraz informacje które miałem podczas zawierania umowy, że mam OKAZAĆ dowód osobisty kurierowi w celu weryfikacji tożsamości, a nie dawać mu kserokopie z którą nie wiadomo co się dzieje i w dodatku jest niezgodne z regulaminem z ich strony oraz także ustawy o ochronie danych osobowych.

Rozmowa z konsultantką zajęła mi 36minut i 3 sekundy z czego większość czasu musiałem czekać, aż wyszuka informacje na ten temat. Na początku było spoko, starała się coś znaleźć i tak właściwie to nic nie znalazła bo nie ma takiego zapisu w żadnym z regulaminów, poza tym, że próbowała mi wmówić, że
w &3 pkt 5 regulaminu o świadczeniu usług telekomunikacyjnych
"poświadczone notarialnie kopie dokumentów o których mowa w &4" to chodzi o kserokopie dowodu.
Wyśmiałem ją, bo przecież do notariusza o kserokopie nie będę biegał i nigdy nie słyszałem, żeby jakikolwiek operator telefoniczny wymagał notarialnej kopii dowodu osobistego to babeczka zaczęła się na mnie drżeć.
PLAY macie super obsługę klienta w której konsultantka wydziera się na gościa, bo ona nie jest w stanie znaleźć takiego zapisu w regulaminie i w ogóle to nie jest prawniczką, a jak mi się nie podoba to zerwijmy umowę i koniec (to ostatnie to serio tak powiedziała) (ps. ciekawe czy tak samo traktuje chłopaka)

No i zonk, spytałem się czy można o nr do przełożonego, bo miałem już dość tej rozmowy i wydzierania się na mnie pod koniec rozmowy albo gdziekolwiek gdzie mógłbym uzyskać jakiekolwiek lepsze informacje na ten temat... powiedziała, że takiego numeru nie jest w stanie mi udostępnić.
Także śmieciu albo dajesz kurierowi kserokopie na którą może nabrać se chwilówek, a w ogóle to nie wiadomo co się dalej z tym dzieje albo #!$%@? gdzie indziej.

#afera #play #telefony #telekomunikacja trochę #rozowepaski
Gadzinski - Będę kręcił aferę z PLAY'em 
czy to kwalifikuje się do giodo?
TL:DR
ku...

źródło: comment_BDn8eOyXE6GWTMLbuhk3ReFuEPj7hyij.jpg

Pobierz
  • 21
@Gadzinski:

III. Dokumenty wymagane przy procesie składania

Zamówienia.


1. Lista dokumentów potrzebnych do zawarcia umowy jest umieszczona na stronie www.play.pl

(w przypadku oferty Red Bull MOBILE na stronie www.redbullmobile.pl albo podawana przez konsultanta gdy Zamówienie jest składane telefonicznie lub doradcę biznesowego.


2. Kopię dokumentów należy przekazać kurierowi doręczającemu przesyłkę z przedmiotem

Zamówienia. P4 może zażądać uprzedniego przesłania skanów dokumentów na adres

dokumenty@playsklep.pl.

3. Brak niezbędnych dokumentów uniemożliwia zawarcie umowy.

4. W