Wpis z mikrobloga

Po jakim czasie #planetplus "akceptuje" zareklamowane transakcje z amazon.de i bedą miały zółty status "oczekujący cashback"? Po 2 tyg od transakcji już nic nie będe mógł poprawić, nic dodać. Czekacie, aż minie 2 tyg, żeby potem nie uznać? #cashback
  • 23
  • Odpowiedz
@LaX: U mnie ta sama sytuacja - 2 cashbacki z Amazonu zgłaszane w różne dni nie pojawiły się na koncie (jeden w niedzielę, drugi wczoraj - 2 różne zamówienia). Koledze, który zgłaszał przedwczoraj również się nie pokazał. Nie sądzę żeby to był przypadek
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: Dobra, chyba wyjaśnione - żeby je zobaczyć trzeba wejść w historię transakcji i dopiero tam je widać, do tej pory patrzyłem jedynie na belkę na górze strony w "oczekujący cashback", podobna nazwa...
  • Odpowiedz
  • 1
Dokładnie, w historii transakcji widnieją i teraz cierpliwie czekamy. Także nie wieszajmy od razu psów na @PlanetPlus. Zobaczymy. Ja transakcji z amazon.de mam na ponad 1k zł.
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: Mam jeszcze jedno pytanie - w informacji na stronie jest wzmianka że cashback jest naliczany od kwoty netto, jednak przy dodawaniu cashbacku przez formularz nie ma opcji zmiany kwoty cashbacku a nalicza od brutto, co w takiej sytuacji? Sami poprawicie tą kwotę?
  • Odpowiedz
@CoZaGamon: ja mam wyluzować w sytuacji kiedy chce podyskutować na argumenty a Ty kolejny dzień żalisz się, że coś Ci nie pykło i unikasz dyskusji na wyższym poziomie tylko dalej plujesz. No sorki, ale nie zauważasz/uważasz, że to nie powinno tak być jak robisz?
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: a skoro już o tym mowa, możecie zrobić coś żeby reklamacje doliczały się do oczekującego cashbacku w górnej belce? Trochę to nieintuicyjne, że się niedolicza ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: po jakim czasie można liczyć na zatwierdzenie cashbacku? Pytam głównie dlatego, że nie wiem czy powinienem dosłać jakieś potwierdzenia transakcji (mam innego maila u Was i innego na amazonie, a jedyne czego wymagaliście to właściwie tytuł aukcji i nie mam pojęcia jak macie zamiar zweryfikować że faktycznie dokonałem zakupu ( ͡° ͜ʖ ͡°))
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: co w przypadku gdy dane kupującego na amazonie nie pokrywają się z danymi wpisanymi u Was? Tzn. nazwisko się zgadza, ale konto na PlanetPlus mam na siebie, a zakupu dokonywałem z konta Amazon siostry. Nie będzie problemów że inne dane i inny mail? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Namieszałem strasznie przy tych zakupach xD
  • Odpowiedz