Wpis z mikrobloga

@byczyslaw89: Jak już to szukaj czegoś dedykowanego pod ten silnik, bo pewnie masz w nim zawór DV i przepływomierz a blow-off będzie wyrzucać powietrze, które zmierzył przepływomierz poza silnik a silnik dostanie paliwo wyliczone do tego powietrza które wyrzuci w atmosferę. Już w 1.8T 20V był ten problem. Niby były jakieś hybrydowe blow-off połączony z DV, który miał zapobiegać temu problemowi tylko kosztował chyba z 600zł.
  • Odpowiedz
będzie wyrzucać powietrze, które zmierzył przepływomierz poza silnik a silnik dostanie paliwo wyliczone do tego powietrza które wyrzuci w atmosferę


@biskup2k: Ech, wiem, że minęły dwa miesiące od Twojego komentarza, ale takiego gadania od rzeczy i powielania forumowych mitów nie można zignorować. Wytłumacz mi drogi kolego dwie rzeczy. Po ch... przepływomierz ma mierzyć ilość powietrza, które i tak nie dotrze do silnika, skoro przepustnica jest zamknięta, to raz. Dwa, w jaki
  • Odpowiedz
Wytłumacz mi drogi kolego dwie rzeczy. Po ch... przepływomierz ma mierzyć ilość powietrza, które i tak nie dotrze do silnika, skoro przepustnica jest zamknięta, to raz.


@audiokoks: Nawet odradza słynny w świecie tuningu vagów greg (człowiek który ma firmę tuningową http://gregor10.pl/ ): https://www.a3-club.net/forum/showthread.php?1703-BLOW-OFF&p=1128288&viewfull=1#post1128288 Tematów o tym jest cała masa: https://a4-klub.pl/topic/18460-all-b5-monta%C5%BC-blow-offa-do-18t/?do=findComment&comment=242171

Widziałeś kiedyś pracę blow-offa na oczy, szczególnie taniego ze słabą sprężyną i oczywiście podpiętym podciśnieniem? Przy jeździe na podciśnieniu jest praktycznie
  • Odpowiedz