Wpis z mikrobloga

Coś się #!$%@?ło więc wrzucam jeszcze raz:
Oglądałem trochę liva, widziałem shoty i myślę że darek może cierpieć na psychozę, nk jakiś student, lub już pełny psychiatra bo znałem przelotnie jedną osobę z tym zaburzeniem, była takim samym narcystycznym bucem, również odwiedzała psychiatrów i też jej #!$%@?ło po zielsku, po którym kończyła nawet na komisariacie i badaniach psychicznych, choć jak już wspominałem nie znam się więc może ktoś się wypowie
#danielmagical #patostreamy
  • 16
@Prophetto: opowiadał o tym że raz wylądował w psychiatryku bo miał zbyt ostre wizję powstania świata XD
https://www.youtube.com/watch?v=px4Drz2p6fE 1:20
No #!$%@?, to normalne że po zielsku masz mega teorię i nikt cię z tego powodu nie #!$%@? na badania w psychiatryku XD opisywanej osobie też się pogłębiało po trawce bo ogólnie ona powoduje "lekką psychozę" co u normalnych ludzi objawia się wkręcaniem sobie głupot
@Prophetto: też znam osoby które przepaliły swoje życie, zarówno dosłownie jak i metaforycznie, bo w moim otoczeniu to była największa plaga i schiz nie miały, jedynie tej jednej opisywanej osobie #!$%@?ło po zielsku, co było dla nas wielkim zaskoczeniem, zresztą mówimy to o przypadku gdzie koleś skończył na psychiatryku, co oznaczało że nie dało się go w jakikolwiek sposób uspokoić
@yebut: Zgodze sie. Cos jest na rzeczy. Mnostwo osob bierze dragi i tylko malutki odsetek trafia do psychiatryka. Mimo wszystko, trafic tam nie jest tak latwo jak ludziom sie wydaje - chyba musi byc jakies ryzyko zagrozenia zdrowia osoby lub bliskich, inaczej trzeba sie zgodzic. Taki cpunas z u2/9 bierze rzeczy o wiele bardziej ryjace banie niz trawa i jakos sie trzyma. Trzeba tez powiedziec, ze typ zachowuje sie irracjonalnie. Nie
@yebut: ja znam osobę z taką psychozą, to jest tzw. psychoza schizoafektywna