Wpis z mikrobloga

No ale z drugiej strony usługi telekomunikacyjne nie mogą tanieć w nieskończoność. Eksperci twierdzą, że koszty usług telekomunikacyjnych już osiągnęły najniższy pułap i taniej już nie będzie, a wręcz przeciwne nasze ceny będą się zbliżać do cen zachwyty. Ale pazerne Janusze ponauczały się, że z każdym przedłużeniem umowy będzie coraz taniej.
  • Odpowiedz
@ameliniowyguzik: Vectra nie lepsza :D

Umowa już dawno jest na czas nieokreślony.. Wchodzę zapłacić rachunek i widzę spoko ofertę dla obecnych klientów.
Wypełniam formularz, ale co chwile mam jakieś błędy, #!$%@? dzwonie na infolinie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pani ja chce takom i takom ofertę,
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@ameliniowyguzik: nie bronię Multimedii ale przy ostatnim przedłużeniu umowy konsultantka poinformowała mnie, że wszystkie ustalenia podczas rozmowy dostanę w formie smsa na który mam odpowiedzieć tak lub nie. I faktycznie tak było. W mocnym skrócie ale czarno ja białym miałem napisane jak wysoka będzie faktura. Of koz musiałem zrezygnować sam z EMILA i pakietu HBO (bo przy przedłużeniu Emil znów musi być a pakiet to na 2 mac dostałem za
  • Odpowiedz
@ameliniowyguzik Miałem to samo w Netii. Centralnie byłem u nich klientem od 10 lat. Chciałem jakaś lepszą ofertę bo za sam Internet - raptem 20 MB płaciłem jak żyd za zbóże. Więc dzwoniłem do nich ze chcę lepszą ofertę. Niestety nie mieli lepszej. Więc poszło wypowiedzenie umowy + odesłanie routerow. Wtedy zadzwonili że znalazła sie lepsza umowa i w dodatku z lepszym Internetem ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 2
@ameliniowyguzik mają te rozmowy. Nie wiem co prawda ile są przetrzymywane ale co by robił dział jakości jakby ich nie mieli.

Poza tym jak to teraz wygląda z nagrywaniem rozmów? Chyba, że nie aktualizowałeś systemu to nie było pytania
  • Odpowiedz
@ameliniowyguzik: To chyba fake. Każda rozmowa na info jest nagrywana.


@Animowane: chyba w większości firm na dyskietkach, albo na nadpisujących się nośnikach, bo jak przychodzi co do czego to akurat PANA ROZMOWY NIE MAMY BO BYŁ BŁĄD TECHNICZNY

nie macie? To #!$%@? z wami, ide do konkurencji
  • Odpowiedz
@ameliniowyguzik: pracowałem przez kilka miesięcy w krakowskim oddziale NC+, nie mogłem znieść wciskania ludziom kitu, więc wcisnąłem kit szefostwu, że muszę zwolnić się w trybie natychmiastowym, bo mój ojciec jest w ciężkim stanie zdrowia i muszę wracać do rodzinnego miasta... Do dziś mma wyrzuty sumienia, że wplątałem w to ojca, ale to była jedyna opcja, żeby nie płacić "kary" za nieprzepracowanie iluś tam miesięcy po szkoleniu (płantym). Dramat #!$%@?, dramat...
  • Odpowiedz
chyba w większości firm na dyskietkach, albo na nadpisujących się nośnikach, bo jak przychodzi co do czego to akurat PANA ROZMOWY NIE MAMY BO BYŁ BŁĄD TECHNICZNY


@rdy: "czyli nie mamy żadnej umowy bo podczas rozmowy ją rozwiązaliśmy" xD
  • Odpowiedz
Niestety, ale umowa została zawarta przez telefon i nie posiadamy jej zapisu


@ameliniowyguzik: Więc jeśli masz nagraną tą obecną rozmowę, to przestajesz płacić, w końcu nie zawierałeś żadnej umowy, prawda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@GregPelka:
W sumie tak to powinno wyglądać( ͡ ͜ʖ ͡)
Ogólnie to zadowolony jestem z ich usług, bo przez 7 lat miałem tylko jedną awarię i raczej zero problemów poza tymi z przedłużeniem umowy.
Czekam na rozwój sytuacji
  • Odpowiedz
@ameliniowyguzik: Potwierdzam. Ja za neta 20 Mb/s płacę 2 razy więcej niż koleżka mieszkający piętro wyżej za 60 Mb/s. Powód? On jest nowym klientem, bo co roku podpisywał nową umowę, a u nas jest tylko przedłużana i no wie pan, nie możemy panu zmienić oferty. Tak otwarcie jebiącej w dupę klientów firmy to ze świecą szukać.
  • Odpowiedz