Wpis z mikrobloga

@proshop-pl Możecie trochę rozwinąć ten punkt z Waszego regulaminu?
Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
Nieciekawie to wygląda. Jak część przesyłki zaginie po drodze (albo któryś z Waszych pracowników zapomni czegoś spakować) to mówicie klientom "radźcie sobie sami"?
#kiciochpyta
  • 1
Każda przesyłka jest oczywiście ubezpieczona, jednak w przypadku szkody ze strony przewoźnika to klient biznesowy powinien składać ewentualne skargi bezpośrednio u przewoźnika. Tak jak jest napisane liczy się to od momentu wydania towaru, jeśli brakuje zamówionych produktów, należy skontaktować się niezwłocznie z nami w celu sprawdzenia czy z naszej strony wszystko przebiegło prawidłowo.