Wpis z mikrobloga

Mirki jeżdżące na #narty i #snowboard
Macie jakieś stronki na dziś z jakimiś fajnymi promo?
Pasuje mi kupić jakieś spodnie i kurtkę na wyjazd a nie kupowałem jeszcze przez neta więc jestem zielony gdzie jest spoko
  • 15
  • Odpowiedz
@zexan ja nie polecam decathlon, lepiej poszukac jakiegoś markowego ubioru, ja miesiąc temu kupiłem spodnie i kurtkę butrona za 600 zł na zalando lounge. Jest jeszcze tkmaxx. Na początek sezonu ciężko o promo pierwsze wyprzedaże po świętach
  • Odpowiedz
@LadyHana: jaka membrana w tej kurtce? ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ja na początku roku na lounge dorwałem kurtkę eidera z membranami 15k/15k za niecałe 600 zł z tego co kojarzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ja nie polecam decathlon, lepiej poszukac jakiegoś markowego ubioru


@LadyHana: hahaha, no tak, bo wstyd chodzić z napisem Wed'ze. Koniecznie musi być markowa. Nic, że gorszej jakości ale napis Burton musi być!
  • Odpowiedz
@nikifor: też nie o to chodzi. Sam jak kompletowałem ubrania pod snowboard to zaczynałem właśnie od przejrzenia oferty Decathlonu, ale wszystkie kurtki z membranami minimum 10k/10k i wyżej wychodziły sporo drożej niż kurtki firm takich jak Westbeach, ThirtyTwo, Volcom DC z takimi membranami. Spodnie podobnie.
  • Odpowiedz
ja nie polecam decathlon, lepiej poszukac jakiegoś markowego ubioru @LadyHana: hahaha, no tak, bo wstyd chodzić z napisem Wed'ze. Koniecznie musi być markowa. Nic, że gorszej jakości ale napis Burton musi być! To nie tak , decatlon ma dobre rzeczy ale z wyższych serii od 500 w górę. A co do Burtona to oni shitu nie pchają, znajomy w bdb kasie wyrwał spodnie i kurtkę i wszystko przemyślane, dobrej jakości,
  • Odpowiedz
wszystkie kurtki z membranami minimum 10k/10k i wyżej wychodziły sporo drożej niż kurtki firm takich jak