Wpis z mikrobloga

Siema, mam problem ze sklepem sferis. Mianowicie, dostarczyli mi telewizor z wadą fabryczną, chce go wymienić na ten sam model z tytułu rękojmi (odstąpienie od umowy jest płatne 200zł) a oni na to, że mogą mi dać korektę cenową -10%, a na mój sprzeciw odpowiedzieli, że nie mają towaru na stanie... Co robić? Jak żyć? Wziąć kasę i naprawiać gwarancyjnie czy jednak dalej się upierać

#pytanie #sferisssie #sferis #sferisreris #serwis
  • 10
@opast: dwie kwestie. Po pierwsze zajebiscie by bylo jakbys napisal co to za wada.

Drugie, leć do jakiegos rzecznika praw konsumenta i sie pytaj czy 200pln oplaty za odstapienie od umowy to nie jest jakis wal i ponury zart, bo w zapisach ustawy nic o tym nie ma z tego co wiem
@opast: przeciez to wyglada jakby zatrzaski polamalo albo czegos brakowalo O_o. Ja bym sprobowal jakich kontakt z rzecznikiem praw konsumenta. Pisemka od nich potrafia wiele ulatwic.
@opast: z ta ostatnia sztuka to pewnie tez jest tak, ze maja to gowno i probuja komus wcisnac, bo juz wczesniej wrocilo, ale nie ma kogos, komu by to nie przeszkadzalo. I tak im to zalega w magazynie i nie maja co z tym zrobic, bo licza, ze jednak komus nie bedzie chcialo sie walczyc.
@stormkiss: Towar był oryginalnie zapakowany, nie było na co się przyczepić, sam telewizor był w stanie nienagannym, pachniał wręcz fabryką. Mam zdjęcia kartonu przed rozpakowaniem.
Do tego Action, bo od niego to dostałem, cały czas ma ten TV w ofercie.
Zgłosiłem to też Samsungowi ale od wtorku milczy.