Wpis z mikrobloga

#3ds #3dsmax #grafika3d

Mam szybkie pytanko. Chciałbym stworzyć bryłę na podstawie rysunku 2D, biorę więc narzędzie Line i rysuję nią zamknięty kształt. Następnie wypadałby mi tylko "rozciągnąć" tą płaską przestrzeń by powstał obiekt 3d. Jak to zrobić?

Ja po narysowaniu przekształciłem na obiekt poly (pojawiła się płaska przestrzeń wewnątrz) a następnie użyłem Extrude. Niestety po jednej stronie nie mam "boku". Jak to naprawić lub może jest inny sposób?
bombas41 - #3ds #3dsmax #grafika3d

Mam szybkie pytanko. Chciałbym stworzyć bryłę n...

źródło: comment_wrfyXE9lp1B9b4iUlWhpzchIrHQz46bZ.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@bombas41 zaznaczasz krawędzie na których chcesz oprzeć poly i klikasz cap, ewentualnie w narzędziu polygon create New i lecisz po wierzchołkach. A trzeci sposób to skopiowanie polygona z góry, flipnięcie go, przesunięcie na właściwą pozycje (najlepiej używając snap) i zweldowanie
  • Odpowiedz
@bombas41: trumne robisz? :D Jeżeli chcecsz stworzyć coś na kształt trumny i żeby to miało grubość jako tako i ręce i nogi to do elementu który masz na obrazku dodaj modyfikator shell i ustaw grubość. A jak chcesz zrobić wieko to zaznacz dolną część trumny (polygon lub polygony bo nie widzę siatki) i naciskając shift przeciągnij je w którąś stronę. Max spyta się ciebie czy chcesz dodać to jako element
  • Odpowiedz