Wpis z mikrobloga

@Goodie_pl: a wy przestrzegacie w ogóle swój regulamin?

"Usługodawca rozpatrzy zgłoszenia reklamacyjne w terminie 30 dni od chwili zgłoszenia reklamacji."

U mnie brak odpowiedzi od 36 dni.
  • Odpowiedz
@Goodie_pl: A prawo wymaga odpowiedzi w ciągu 30 dni, brak odpowiedzi po 30 dniach = uznanie na korzyść reklamującego. No chyba że Goodie.pl jest ponad prawem?

Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich wprowadza zmiany w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014. 827). Ustawodawca dodał nowy art. 7a, zgodnie z którym przedsiębiorca ma 30 dni czasu na udzielenie odpowiedzi na reklamację konsumenta. Niniejszy przepis dotyczy reklamacji
  • Odpowiedz
@Logan00: Po naszej stronie termin 30 dni został zachowany, ponieważ widzisz na swoim koncie tę transakcję, pojawiła Ci się ona dość szybko. Uznaliśmy Twoją reklamację i wysłaliśmy do sklepu. Teraz następuje okres walidacji, czyli potwierdzenia zgodności Twojego zamówienia w sklepie, czyli czy towar nie został zwrócony, usługa nie została anulowana itd.
  • Odpowiedz
@Goodie_pl: W łeb się puknij. Macie 30 dni na wszystko, a nie 30 dni na coś tam co wam się wydaje. W ciągu 30 dni kalendarzowych powinna do mnie dotrzeć odpowiedź na daną reklamację (jeżeli listownie to musi ona dotrzeć przed upływem 30 dni od wysłania reklamacji, a nie np. że wiadomość/list jest wysyłany w 30. dniu). Poza tym status jest nadal (i taki widnieje od pierwszego dnia) "Status ostatniej reklamacji:W
  • Odpowiedz
@Logan00: Powołując się na przykład i Twoje argumenty: jeżeli złożysz reklamację na booking z rezerwacją na przyszły rok to sklep ma Ci przekazać pieniądze w 30 dni?
  • Odpowiedz
@Goodie_pl: Jak mogę złożyć reklamację na coś czego nie kupiłem/nie zostało wykonane?
Tutaj nastąpiło brak naliczenia cashback za konkretną transakcję, która została wykonana.

Ale odpowiadając na was głupi przykład z booking - w takim przypadku po prostu bym otrzymał odpowiedź negatywną na reklamację, ale by była jakakolwiek odpowiedź. U was jest jej brak- czaisz już?

Ale odwracajcie dalej kota ogonem :)

My się z tym nawet nie kryjecie.
Logan00 - @Goodie_pl: Jak mogę złożyć reklamację na coś czego nie kupiłem/nie zostało...

źródło: comment_5ED3y0JRRs98mOGeADXFUqHNRV0bXUie.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Logan00: wez daj spokoj stazyscie z Pfronu ( ͡° ͜ʖ ͡°) ja czekam od 21.09 nadal W TRAKCIE. pomine juz to, ze pierwsza odrzucona byla po paru minutach, a najspamwpierw zlozylem reklamacje i ona sie w ogole nie pojawila gdziekolwiek (poczatku tego smiesznego Goodie-cashbacku) dopiero po paru dniach sie skapnalem, ze cos musi byc nie tak bo zadnego znaku zeby to zostalo gdzies 'odnotowane' takze ten tego
  • Odpowiedz
@Logan00: Ja czekam na zatwierdzenie reklamacji od 23.09 czyli zaraz dwa miesiące a cashback nie jakiś tam groszowy bo 32zl i jedyne co dostaje w odpowiedzi to ze „czekamy na odpowiedz od sklepu” „nie mamy jeszcze odpowiedzi od sklepu”, zamiast napisać do Virgin i się dowiedzieć nad czym się tak długo zastawiają ( _)
#goodie
  • Odpowiedz