Wpis z mikrobloga

@skk1993, sprawdzałeś kartę SIM w innym telefonie? Być może to nie jest kłopot z transmisją danych, a samym urządzeniem? Jeśli z telefonem jest wszystko OK, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta - nasi konsultanci postarają się to wyjaśnić. W tym celu możesz zadzwonić na numer naszej Infolinii albo zarejestrować zgłoszenie w serwisie Play24 na https://24.play.pl.
że to nie jest kłopot z transmisją danych, a samym urządzeniem? Jeśli z telefonem jest wszystko OK, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta - nasi konsultanci postarają się to wyjaśnić. W tym celu możesz zadzwonić na numer naszej Infolinii albo zarejestrować zgłoszenie w serwisie Play24 na https://24.play.pl.


@play_polska: Poszedłem do salonu, bo miałem po drodze.

Opisuję sytuację, że w sobotę miałem wymienianą kartę bo kupiłem nowy telefon i potrzebowałem nanosim. Miły
@skk1993, dziękujemy za odpowiedź i dogłębne wyjaśnienie sytuacji. W tej sprawie zachęcamy zatem do kontaktu z naszą Obsługą Klienta. Możesz zadzwonić pod numer naszej infolinii lub zarejestrować zgłoszenie w serwisie Play24 na https://24.play.pl. Nasi konsultanci postarają się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji.
@skk1993, gdyby sprawa była załatwiona, zapewne nie wymienialiśmy się w tej chwili wpisami na Wykopie. ;) Jak wspomnieliśmy powyżej, nasi konsultanci postarają się pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy. Jednak w tym celu konieczne będzie zarejestrowanie zgłoszenia.