Wpis z mikrobloga

Witajcie

Ujmując sprawę krótko mam problem z jednym zagranicznym klientem, który mi nie zapłacił (Niemcy). Myślałem o tym żeby potraktować go w ten sposób jak z GTX Poland - założyć stronkę opisującą całe zdarzenie żeby wyświetlało się w wyszukiwarce zaraz pod jego stroną.

Myślicie że to dobry pomysł? Dopiero za tydzień będę mógł składać pozew o zapłatę do sądu więc rozważam wszystkie możliwe opcje.

#prawo
  • 6
@leszek-nowak-50: Ogólnie próbowałem wcześniej nagłośnić tą sprawę na profilu FB jego firmy, jednak skończyło się to na tym, że zablokował możliwość pisania komentarzy i oceny, a komentarze co dodałem poukrywał. Blokadę możliwości oceny zrobił po tym jak dodałem negatywną opinię na temat jego firmy, ale w ten weekend jak chciałem zaktualizować ocenę o kolejne jego kłamstwa to ocenę starą usunęło i nie dodało nowej, teraz jego firma ma ocenę 5/5.