Wpis z mikrobloga

PKP to jest stan umysłu - powinni ten twór zdelegalizować, albo wyprzedać cały kapitał zagranicznym (i tylko zagranicznym) spółkom ..

Jeżdżę rzadko, ale zawsze, podkreślam ZAWSZE jak wsiadam to te miernoty czegoś nie dopilnują - a to nie można rozszczepić składów, a to coś na trasie się wydarzy - niewyczerpana pula żenady ..

A wiecie co jest najgorsze ? Że ten rak toczy każdą komórkę tego organizmu - od kasjerek i kasjerów, którzy potrafią obsługiwać jedną osobę 20 minut, poprzez konduktorów, którzy nawet nie raczą wyjść do ludzi i przeprosić za niedogodnienia, aż do wiecznie szwankujacych składów wcale nie tak starych czasem pociągów ..

Nie mam słów ..

#pkp #zalesie
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@kirk_knut czyli kasjerzy poświęcają dużo uwagi klientom. Chyba o to chodzi jak podchodzisz do okienka. Przecież gdybyś chciał tylko kupić bilet, to zrobiłbyś to online lub w biletomacie.
Coś na trasie się wydarzy? Ile jesteś w stanie dopłacić do biletu aby wystarczyło na pensje dla strażników pilnujących: samobójców, kierowców na przejazdach, wiatr, drzewa, mróz, sprzęt z pesy?
  • Odpowiedz
@ksy3: troszkę popłynąłeś ..

Poświęcenia uwagi klientom o którym piszesz to możesz oczekiwać w urzędach i przykładowo u lekarza w celu możliwie kompetentnego rozwiązanie swojej sprawy.

Nie wszyscy kupują bilet online - gro osób, szczególnie tych starszych (choć nie zawsze - ja na przykład kupuje często bilet w okienku właśnie - wszak po to są) preferuje tradycyjny model sprzedaży, tyle, że on zwyczajnie pod kątem systemu i tempa usługi zatrzymał się 30 lat
  • Odpowiedz
  • 0
@kirk_knut przecież w każdym większym mieście są punkty IC z informacją.
Kompleksowa obsługa klienta to obecnie standard. Tylko kwestią czasu jest proponowanie bookingu hotelu w kasie IC.
Ja kupuję online, chyba że chcę czegoś ekstra, to wówczas 15 minut przy okienku stoję, bo po to są.
Marginalnych zjawisk nie opłaca się wykluczyć, ale jesteś zadowolony jeżeli pociąg na który chciałeś się przesiąść zaczeka, bo twój wyłapał opóźnienie przez awanturujących się pasażerów.
  • Odpowiedz
Są, ale często (a raczej zwykle) są nieczynne ..

To, że zaczeka to jest jeszcze osobne zjawisko, bo jeśli jedziesz Regio, które się spóźni, to Intercity już nie zaczeka (odwrotnie również przesiadka jest „na własne ryzyko”) ..

Ja paradoksalnie jestem bardziej zadowolony z Regio niż IC - ten drugi zawodzi mnie notorycznie ..
  • Odpowiedz
@jacekKobr: i żeby nie było - koleją jeżdżę od dziecka, a w okresie liceum i studiów była moim podstawowym źródłem transportu —> uwielbiam ten rodzaj komunikacji i mam do niego duży sentyment ..

Zwyczajnie chciałbym, żeby było lepiej ..
  • Odpowiedz
Pieniądze / dotowanie to jedno - powołujesz się tylko na kwestie pieniędzy, ale jednocześnie pomijasz kwestie zarządzania i pozostałych elementów kolejowego rzemiosła w których cały czas jesteśmy w tyle i w materii których powinniśmy się od zachodu uczyć ..
  • Odpowiedz