Wpis z mikrobloga

@Variv: Doskonale pamiętam takie rzeczy z mniejszych gier indie, np. Starbound, to był zawsze patch 600MB zanim tego nie dopracowali. Chyba też Path of Exile przez jakiś ostro cisnęło w tych patchach.

Ale ok, małe studia a nie #!$%@? BETHESDA. Niby pół tekstur świata tam wymienili?
Ech... rimworld i spokój.
  • Odpowiedz
  • 0
@Hipokryzja_Wykopu Niektóre gry tak mają. Tzn. nie wiem jak jest tutaj ale np. niektóre gry mają popakowane pliki w archiwa po kilka Gb. I chcą zmienić #!$%@? to musisz całe archiwum podmienić. Choć na silniku f4 tak chyba nie było nigdy. Raportowanie dużo błędów z kolizja obiektów i otoczenia. Może dużo elementów świata podmieniaja. Ciort ich wie. I tak będą to musieli ostro patchowac aby się do czegoś nadawało.
  • Odpowiedz
Niektóre gry tak mają. Tzn. nie wiem jak jest tutaj ale np. niektóre gry mają popakowane pliki w archiwa po kilka Gb. I chcą zmienić #!$%@? to musisz całe archiwum podmienić.


@Variv: Wiem o tym i o to mi chodzi :) Gry za takie pieniądze i o takim rozmiarze nie powinny sobie n to pozwalać. Ale może faktycznie musieli tam zmienić jakąś pierdołę w całości tekstur (wątpię... ).

Grałem tylko
  • Odpowiedz
  • 0
@Hipokryzja_Wykopu Tzn. Tutaj to nie jest kwestia pieniędzy tylko silnika, systemu plików itp.. Raczej nikt pisząc silnik czy grę nie będzie go pisał tak aby za założenia gra była łatwa do patchowania bo zwyczajnie są ważniejsze priorytety jednak. Choć w świecie gdzie gry ważą coraz więcej i dużo się poprawia taka właściwości gry byłaby niewątpliwie ogromnym plusem. Może w końcu jakiś twórca weźmie to pod uwagę. Byłoby miło.
  • Odpowiedz