Wpis z mikrobloga

Dzisiaj pierwszy raz usiadłem do środka Tesli Model S. O ile wyświetlacz za kierownicą całkiem spoko i ogólnie obydwa ekrany wysokiej jakości, o tyle ten wielki tablet w środku no.... no nie. Znaczy, mógłbym takim jeździć i mógłbym się pogodzić z tym tabletem a raczej telewizorem ale no.. nie pasuje. Guziczki ponad wszystko. Chociaż wielkość ekranu poraża i powoduje, że navi czy najważniejsze rzeczy są mega mega widocznie.

Jeśli chodzi o jakość to była wysoka. Lepsza niż nowych mercedesów np. C klasy, gdzie wszystko trzeszczy jak #!$%@?. Design z zewnątrz bombowy. Ale jak tak patrzyłem na koszty ładowania to jeżdżenie na prąd nie wychodzi wiele taniej niż na paliwo. Na pewno zaletą jest pełen moment obrotowy dostępny od 0 rpm ale na szybkich ładowarkach koszą jak za zboże a z gniazdka to trwa dłuuugo.

Mimo wszystko elektryczna motoryzacja chyba nie jest taka zła, o ile baterie będą mniejsze i pojemniejsze a szybkie ładowanie nie będzie trwało godzin tylko sekundy/minuty

#samochody #motoryzacja
M.....y - Dzisiaj pierwszy raz usiadłem do środka Tesli Model S. O ile wyświetlacz za...

źródło: comment_4Uxiip2sRdSxC180yev2kXwCNCBGfUlb.jpg

Pobierz
  • 12
@bigger: dla mnie zasięg rzędu 400-500 km jest spokojnie wystarczający. Godzinę, półtora ładowania od 0 do pełnego mogę przeżyć. Problemem w sumie pozostaje cena takich wynalazków. Gdyby taki przykładowy golf elektryczny był w cenie normalnego (,)
Na pewno zaletą jest pełen moment obrotowy dostępny od 0 rpm


@MistrzKierownicy: Lepiej mówić/pisać od najniższych obrotów lub od 1 rpm. Ja też tak mówiłem/pisałem.

silnik elektryczny nie ma żadnych wad względem spalinowego.


@vargemp: Ma mnóstwo zalet jakie nie posiada silnik spalinowy a najważniejszą z nich jest niska waga i łatwiejsze sterowanie. Co daje duże możliwości, na przykład cztery silniki elektryczne po jednym na koło i można mieć różne prędkości