Wpis z mikrobloga

@Zuben: Ta, i dają jednocześnie swoje logo? xD Jestem na 100% pewien, że nadzorują pracę nad tą grą. Żadna wcześniejsza gra od Blizzarda nie zawiodła, stąd nie wiem o co ta spina
  • Odpowiedz
no diablo 3 nie zawiodło nikogo.


@bosek: Normalnych graczy nie zawiodło, zwłaszcza po dodatkach to przyjemna gra. Problem mieli fani D2 i ich urojenia jakoby D3 miało zbawić świat
  • Odpowiedz
@bosek: Jak wychodziło to dostawało bardzo dobre recenzje, na Metacriticu oceny oscylowały wokół 9 i 10. Nie znałem wtedy nikogo kto by narzekał na trójkę, no chyba że na grafikę, ale siepacz potworów był to niezły. Obecne "zwody" spowodowane są faktem, że oczekiwania wobec gry polegającej na "masz większy i bardziej błyszczący miecz? Użyj go" są zbyt fantazyjne i tak naprawdę nie wiadomo o co fanom chodzi.
  • Odpowiedz
@ponerLokej: @drzuo: recenzje recenzjami, a rzeczywistość jest jaka jest. Moim zdaniem gdyby diablo 3 nie było grą z serii diablo to by miała lepsze oceny graczy (bo magazyny i portale dobre oceny zazwyczaj wystwiały), ale jako że jest to kontynuacja serii to gracze mają pełne prawo do zawodu.
  • Odpowiedz
@bosek: No jaka rzeczywistość? Gracze też byli zadowoleni. I tak sam byłem zdzwiiony że tak epicką historię da się opowiedzieć w zwykłym siepaczu potworów z widokiem z góry. Naprawdę nie wiem czego się oczekiwało po kontynuacji D2.
  • Odpowiedz
@ponerLokej: diablo 3 na starcie to byla kupa co nawet sam blizz przyznal i naprawial, wiec recenzje recenzjami a co to bylo kazdy widzial...
Po dodatku owszem gralo sie przyjemnie - przez chwile. Obecnie nie ma po co wracac do tej gry.
A do diablo2 o dziwo wracac mozna zawsze...
  • Odpowiedz
@bosek: Jaka przyjemna mechanika? Wytłumacz, bo nie kumam xD A kreacja bohaterów? Przecież to nie RPG z pełnym systemem dialogów a siepacz potworów których ubierasz w coraz bardziej wypasione zbroje. Więc i tak nie widzisz swojego bohatera i tak. A i co znaczy "klimat poprzednich części"? Bo mam wrażenie że rzucasz określeniami, a coś czuję że nawet nie będziesz potrafił określić co one oznaczają.
  • Odpowiedz
@ponerLokej: Klimat tworzy wiele czynników, muzyka, otoczenie, przeciwnicy, w zasadzie cała gra. We wcześniejszych częściach po prostu było to lepiej zorganizowane i dało się poczuć może trochę grozy. Gdyby klimat w d3 był taki jak w grim dawn, to sądze że spora część fanów by się ucieszyła. Może z tą kreacją bohatera przesadziłem, ale fajnie by było mieć jakieś minimalne możliwości, w końcu idziemy do przodu XD. Przyjemna mechanika polega na
  • Odpowiedz