Wpis z mikrobloga

Jak to się dzieje że ludzie na infolinii #plush (#plus) to takie dzbany?

Miałem mieć promocję po 10GB na 3 miesiące po przeniesieniu numeru. Po miesiącu znikła.
Od tego czasu z każdym telefonem dowiaduję się czegoś innego: a to że dla mnie nie będzie działać, a to że muszę przedłużyć i dwa razy doładować, dzisiaj kobieta mówiła mi że właśnie włącza 10GB/mies po czym dostałem sms że właśnie wyłączono 10GB/mies. no #!$%@?. Kolejny konsultant z misją powiedział że dodzwoniłem się do działu promocji i nie przełączy mnie do obsługi klienta.

A internetu nie mam drugi tydzień
#siecikomputerowe @Specjalista_Plus
  • 3
  • Odpowiedz
@aadm10 Witaj. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Staramy się, aby jakość naszej obsługi była na jak najwyższym poziomie. Konsultanci na pewno nie mieli złych intencji, Proszę, wpisz kody: *147#, *136# i *121#. Napisz mi dokładne komunikaty, które się pojawiły po wpisaniu każdego z nich.
  • Odpowiedz