Wpis z mikrobloga

Kamil 25 Katowice

Zgłoszenie nr 365 z dnia 2018-10-29 11:19:28

Imię: Kamil
Wiek: 25
Miejscowość: Katowice
Kim jestem?
Hej. Popierwsze to od niedawna w Katowicach :) Jestem programistą i zmiana pracy wlasnie zmusila mnie do relokacji tutaj. Z uwagi na nowe miasto czuje sie dosc samotnie i nawet kot nie pomaga :D

Jestem inteligentny, nie umiem kłamać. Uczuciowy sarkastyczny gdybym mial siebie podsumowac w dwóch słowach. Potrafie sie zaangażować i wspierac często niestety kosztem samego siebie :D Ponoć mam wielkie serce, nie bede z tym polemizować.

Gościu, który ma popierzoną przeszłośc ale pomimo tego nie powielił masy błedów otoczenia a potem wyszedł z bagna i doszedł tutaj (chociaż nie wiem czy to sukces XD)

Wygląd
178cm :( 90pare powoli zabieram sie za siebie. styl zalezny od sytuacji ale zwykle tak czy siak nosze koszule. Tatuaż jeden a bedzię więcej. Zapuszczam brode (dopiero poczatki wiec wyglada troche jak zapałkiw wsadzone w wiadomo co :D) Staram sie ubierac tak i wygladać tak by nie było wstydu.

Zainteresowania
Jestem programista wiec wszystko co zwiazane z technologią. Oczywiscie muzyka filmy o superbohaterach te bez nich tez. netflix. Chetnie zagram w dobra planszowke i przeslucham audiobook. nie uwazam się za piwniczaka a tym bardziej za przegrywa xd. problemu z komunikacja z nowo poznanymi osobami nie mam aczkolwiek zagadywanie do obcych to imho cringe :D

Czego oczekuję?
Osoby, ktora ma swoje życie, wolalbym byc tego zycia elementem niz calym swiatem. Zaradnej, kumajacej czarny humor (i ten moj czasem zenujacy) i inteligentnej. To nie koncert zyczen ale musi miec w sobie ogien i cieplo :D ale tez wyrozumiałośc i dystans do siebie.
W zasadzie to nie licze na to że znajde tutaj cokolwiek, ale jezeli uda się dopisać Ciebie do listy znajomych juz wtedy za sukces uznam ten wpis :)

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?