Wpis z mikrobloga

@wielki-elektronik: No różnice w wydajności i wyglądzie są wielkie. Na PS4 nie biorę, bo nie chcę mieć flashbacków do GTAV z poprzedniej generacji konsol. Już prędzej zaczekałbym do premiery na PC, ale tutaj pewności brak.
@RedBulik: Nie znam się na oznaczeniach xboxa ( ͡º ͜ʖ͡º), ale i tak dla mnie słaba konsola, bo poza forzą i dobrze chodzącym RDR2 nie ma nic tam ciekawego.
@RedBulik: porównania strasznie odrzucają od każdej platformy poza one X, ale gra się super nawet na najgorszym one czy ps4.
Kupuj one X albo na ps4, nie bierz pod uwagę innych opcji. ;-)
@RedBulik: Mam taki sam zestaw, jak ty (plus Wii U i przenośne konsole) i też nie potrafię zracjonalizować zakupu XOX dla RDR2 - bo to po prostu nie ma sensu ( ͡° ͜ʖ ͡°) RDR1 też chodziło słabo na konsolach (dopiero na backward compatibility XOX chodzi dobrze), więc moim zdaniem trzeba przeboleć te spadki animacji w miastach i kupić na ps4.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@RedBulik: u mnie z racjonalizacją było łatwo. Potrzebowałem platformy która:
- uruchomi NHL18
- zastąpi mi odtwarzacz BD 4k
- uruchomi mi multimedia z NAS za pomocą Kodi
- ma pada dla ludzi o normalnych rozmiarach dłoni bez dysfunkcji ruchowych
PS spełniał tylko jeden z tych warunków, kupiłem więc One X.
@RedBulik: Ja wziąłem PS4 slim z RDR2 za 1,5k i jestem zadowolony. Gra się bardzo przyjemnie.
Widziałem porównania PS4/PS4pro/XBO/XBX i różnice są minimalne.
Ci co narzekają że na tym działa super, a na tym jak gówno, to chyba Ci sami ludzie, co widzą różnice w jakości obrazu na kablu hdmi za 20zł a tym za 2000...
@Sawo: co nie zmienia, że pisanie iż różnice między ps4 a xbox one x są minimalne to gruba przesada bo różnice są bardzo duże. Różnica jest podobna jak w przypadku gta V na xbox 360/ps3 a gta V na xbox one/ps4
@kontowykop: Wolałem play'a od xboxa. a Pro mi nie potrzebny. Mam i tak średni tv a grafika nigdy nie była dla mnie priorytetem. Wolę grać w Mario na NESie niż w nowe Call of Duty w 4k