Wpis z mikrobloga

@FAMEMMA Niezdolność do kontynuowania walki - niezłe określenie na ciężki nokaut, po którym istnieje duża szansa, że Magical do końca życia będzie inwalidą.

Po co to owijanie w bawełnę? Przecież dzięki tej akcji może przybyć wam paru nowych widzów, więc w waszym interesie powinno być robienie wokół tego hałasu []

#danielmagical #patostreamy #famemma
P.....o - @FAMEMMA Niezdolność do kontynuowania walki - niezłe określenie na ciężki n...

źródło: comment_zju3LaWiggOrQKr1DMGp2NtNcHyi3dk2.jpg

Pobierz
  • 23
@Tehol: @laminio: @spidero: @marv0oo: @laminio: Jestem ekspertem mma, ale początkującym, więc jeśli są tu bardziej doświadczeni eksperci, to udowodnijcie, bardzo proszę, że nie mam racji.

Dla mnie to był nokaut. Ostatnie 2 sekundy walki wyglądały dokładnie tak:
- Rafonix udem łamie piszczel Magicala
- Magical pada na deski i zdaje sobie sprawę, że to jego koniec
- Walka przenosi się do parteru
- Magical dostaje kilka buł
@PanEdzio: niezdolność do kontynuowania walki - TKO.
1. Rafon NIE ZŁAMAŁ mu nogi, grubas sam ją złamał o jego udo bo to ON WYPROWADZIŁ KOPNIĘCIE.
2. Magical pada na deski i walka jest prawdopodobnie ostatnią rzeczą o jakiej myśli, bo wykręca go z bólu po złamaniu 2 kości i jest pełen strachu po zobaczeniu swojej wygiętej nogi
3. W tym momencie walka się kończy, bo knur jest niezdolny do walki, buły
@PanEdzio: Rafonix praktycznie nawet w najmniejszym procencie nie przyczynił się do skończenia walki ani tym bardziej nie wyprowadził kończącego ciosu. Walka tak naprawdę skończyła się po kopniaku który wyprowadził FAS-MAN
Nokaut Techniczny (TKO) to tylko określenie, jak widać można zamiast tego użyć określenia "niezdolność do kontynuowania walki", gdzie słowo nokaut nie pada