Disney się nie #!$%@?. Zamiast wspierać ludzi z pasją, którzy promują markę będzie ich niszczył. Fanowski port KotOR 1 na UE4 właśnie zakończył żywot. Na żądanie Disneya Lucasfilm
@sejsmita: Raczej i tak by nie podołali z odtworzeniem całej gry, a jeśli już, to gameplay'owo wyszłoby to tak pokracznie, jak próby odtworzenia Baldura 2 na silniku Dragon Age Origins w projekcie pod nazwą Badlur's Gate 2 Redux. Ani to klimatu nie miało, ani nie wyglądało za ładnie, w jednej cutscence użyli pół soundtracków z całej gry. I jeszcze bieda-mechanikę DA:O, chociaż początkowo mówili o odtworzeniu AD&D. UE 4 pozwala na
@Silvaren: Zdaję sobie sprawę, że projekt był niemal nierealny. Chyba, że robiliby to kilkadziesiąt lat. Tym bardziej bez sensu zakazywać. W końcu to fani z miłości do uniwersum robili, ale widać polityka kasiarzy myślących excellem ważniejsza. Żadna nowość. Mam jednak nadzieję, że Disney wykrwawi się na tej marce. :D
@lowca_randroidow: długa droga do tego. Filmy mimo, że zarabiają ogromne pieniądze, to jednak same też kosztowały dużo więcej niż analogiczne produkcje z uwagi na "creative differences" i kręcenie tej samej produkcji 2x. Nie panikowaliby po klęsce Hana Sola, gdyby wszystko było cacy. [gdybanie off]
https://www.wykop.pl/link/4586435/fanowski-remaster-kotor1-apeiron-na-unreal-engine-4-zamkniety/
#crpg #gry #starwars #gwiezdnewojny #disney #mikroreklama
@RandomowyMetal: Ich marka, ich prawo. Ale zawsze szkoda, jak takie projekty trafia szlag.
Predzej peknie, spuchniety od kasy, jaka na niej zarobi.