Wpis z mikrobloga

W PES2018 grało mi się FATALNIE. Głównie dlatego:

'

Zawodnicy zamiast wybijać piłkę po przejęciu w polu karnym, mimo załadowanego paska od 2 sekund, nic sobie z tego nie robią, zanim załaduje się animacja wybicia, 10 razy zdąży stracić piłkę. Gra z pierwszej piłki? a po co to, a komu to potrzebne, lepiej obrócić się z piłką prosto w szarżującego obrońcę, (podanie z pierwszej piłki trzeba zaplanować już przed poprzedzającym je podanie i w tym samym momencie wykonać, inaczej zawodnik przyjmie piłkę, by zrobić z nią krok i ją stracić). Znajdujesz się w odpowiednim miejscu żeby oddać strzał? powinieneś przewidzieć to, że za 3 sekundy będziesz w takiej pozycji i już wtedy ładować pasek strzału, bo zawodnik musi zrobić jeszcze dziesięć kroków zanim go odda. To jest fatalne. To jest dramatyczne. Nie idzie nic zrobić. Czasem z dośrodkowań uda się uderzyć z pierwszej piłki ale ogólnie to jest straszna kpina. Zawodnik zawsze musi sobie przyjąć piłkę, wypuścić ją na metr do przodu, porobić kroczki i... stracić piłkę zanim cokolwiek będzie dało się zrobić. Jestem przerażony tym jak Konami spieprzyło rozgrywkę. Generalnie ta gra ma takiego "laga", zanim zawodnik załapie to, co wystukałem na padzie, to już jest po akcji. Szkoda, bo sam gameplay był by naprawdę dobry, gdyby nie to, że zawodnicy są tak niesamowicie... nie wiem, toporni, nawet nie wiem jak to nazwać, po prostu jak by byli z drewna'


Teraz pytanie. Czy te błędy, ta toporność została poprawiona w PES2019?

#pes2018 #pes2019 #fifa
  • 9