Wpis z mikrobloga

@SpiderFYM: diesle z tej epoki to sobie odpuść całkowicie, to że "ponoć komuś to działa" - ilość wszelkiego subaru diesel (imprezy, legacy, forester itd) sprzedawanego za grosze z przebiegami ~100k pokazuje zakres problemu (i koszt ew naprawy, który tylko rozwiązuje awarię, a nie rozwiązuje jej przyczyny - czyli prędzej czy później od nowa).

Co do benzyny - wszystkie wolnossące są toporne, o ile nie będziesz tego upalać na maksa. Uszczelki pod
@SpiderFYM: 2.5 teraz subaru chyba juz nie sprzedaje w Polsce oprocz imprezy.

Zwykle to jest 1.6, 2.0, 2.0 turbo.

Przy turbo juz nie masz nawet wyboru, musisz brac z cvt.

Skrzynia jak skrzynia, kazdy obecnie produkowany automat jest duzo lepszy od recznej zmiany.
Cos w tych autacj jest uciazliwe jesli chodzi o awarie?


@SpiderFYM: Subaru ma zla opinie jezeli chodzi o diesle i elektryke.

Ale to pewnie dlatego ze zawsze trzeba sie do czegos przyczepic. Subaru generalnie sie nie psuje, dlatego jak sie juz zepsuje to jest problem z zamiennikami, bo nikomu sie nie oplaca ich produkowac na tak rzadkie okazje i naprawy sa stosunkowo drogie.