Wpis z mikrobloga

  • 1
@jukac nie mupij przedliftowej 143KM, bo zlopia oleju. TSki sa spoko i maja 192 KM na lifcie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Patrz co by nie mialy doklejanych progow, chyba ze ori TRD. Najlepiej popytac na grupie Japonska Motoryzacja na fejsie, a noz ktos chce sprzedac. Poliftowe 143KM juz nie biora oleju :)
  • Odpowiedz
  • 1
@jukac przedliftowe vvti zlopia jak hondy. Osobiscie znam jednego przedlifta, ktory nie bral oleju, ale to byl udokumentowany przypadek z silnikiem juz poliftowym, z koncowki produkcji przedlifta. Po cholere masz sie wkurzac? Jak kupisz TSke to bedzie okej :)
  • Odpowiedz
  • 1
@jukac o ile mi wiadomo VII jest pelen ocynk. W sumie zapraszam na forum Celica Club Poland, jest tam sporo informacji :) buda wiadomo, co by nie byla bita. jednak osobiscie uwazam, ze najlepiej kupic TS, albo zadbana VI :)
  • Odpowiedz
@Dymass: @jukac: panowie, a co powiecie o Vgen z 3sge? warto? da się kupić za 5k i wrzucić 5k, czy suma sumarum całość zawsze musi wyjść 20k i poniżej tej kwoty zawsze będzie złom?
  • Odpowiedz
  • 0
@zolwixx VI z 3sge na zwyklm zawieszeniu i ze zwykla skrzynia kupisz w bardzo przyzwoitym stanie za 8-10k, praktycznie nic nie bedziesz musial robic ;) za 20k to mozesz spokojnie szukac ze skrzynia lsd i zawieszeniem sss :)
  • Odpowiedz
@Dymass: tylko mnie chodzi o V, piątka, uwielbiam tę sylwetkę i podnoszone lampy, ale patrzę:

4k - wszystko do roboty, jakiś przeszczep (ewentualnie Szczecin czy coś, 700 km podróż i nie wiadomo co na miejscu)
5k - tyyyyyyyleeee zrobione, a do zrobienia "niewiele"
8k - niespodzianka z importu
10k - JEDYNA TAKA NA ALLEGRO
13k - "blacha jak na 26 letniego japończyka..." & "pasuje zrobić" & "nie ma co oczekiwać, że
  • Odpowiedz
  • 1
@zolwixx ciezko stwierdzic, ale ostatnio wiedzialem V z 3sge za 4-5k na grupie gielda japonska motoryzacja, czy cos takiego. Calkiem spoko bodaj
  • Odpowiedz