Wpis z mikrobloga

@Niekumaty_ Popieram Dunwitch - to rozwinięcie mechanizmów z podstawki, które zapewnia wiele kluczowych kart. Niestety duże pudełko z dwoma pierwszymi scenariuszami jest obecnie niedostępne i czeka na dodruk.

Generalnie najlepiej jechać chronologicznie. Poza tym im dalej w las, tym trudniej, bo twórcy wiedzą, że gracze mają szeroką pulę kart.
  • Odpowiedz
@Niekumaty_: Hmm... "Labirynty" na Twoim miejscu bym odpuścił - to raczej scenariusz do grania równolegle w trzy ekipy. "Powrót Nocy Fanatyka" to z kolei fajne odświeżenie podstawowej kampanii, ale ma mocno podkręcony poziom trudności, więc może frustrować bez kart graczy z dotychczas wydanych cykli. Poza tym to ta sama historia + 10 nowych kart graczy. "Klątwa" i "Karnawał" nie mają nowych kart graczy, ale to całkiem fajne jednostrzały.
  • Odpowiedz