Wpis z mikrobloga

Nie jestem ekspertem ba nawet amatorem sprzętu audio nie mam bladego pojęcia z czym to się je. Ostatnio miałem okazję słuchać muzyki na bardzo porządnym zestawie słuchawkowym podłączonym do wzmacniacza lampowego(?)
Zapragnąłem mieć taki sprzęt w moim zaciszu domowym, tylko problemem jest że nie wiem od zakupu czego mam zacząć. Więc po pokrótce opiszę jak chciałbym żeby to wyglądało. Moim jedynym źródłem dźwięku oprócz telefonu jest jest macbook air. Właśnie do niego chciałbym dokupić akcesoria audio kartę dźwiękową[?], wzmacniacz lampowy i słuchawki. Co do budżetu to wynosi on około 3000 zł wiadomo +/- Jestem otwarty na niszowe firmy oraz sprzęt od naszych chińskich kolegów.
#audio
#audiofile
#sluchawki
#dzwiek
  • 6
miałem okazję słuchać muzyki na bardzo porządnym zestawie słuchawkowym podłączonym do wzmacniacza lampowego(?)


@mikseroral: czyli ci się spodobało? Nie wiesz konkretnie co to było? Jak nie, to może masz możliwość się dowiedzieć?

Dalej, masz coś teraz, jakieś słuchawki itd, korzystałeś z czegoś przez dłuższy czas?

Jakiej muzyki słuchasz? Jakiego typu granie leży w twoim guście? (tutaj może być trudniej, jako że określasz się jako laika).

Co do słuchawek - otwarte, półotwarte,
@IamHater: Nie mam opcji dowiedzenia się przez przypadek w sumie miałem przyjemność posłuchać. Jedyne co wiem to że był to wzmacniacz lampowy.
Obecnie mam smoic v2 od chyba już 1.5 roku albo i dłużej.
Tak chciałbym słyszeć dźwięki z zewnątrz, te somic co mam są otwarte i słychać to co ja słucham nie chciałbym żeby tak było.