Wpis z mikrobloga

@Arluen dynamika i prowadzenie są spoko, ale obsługa tego auta to jest jakaś porażka. Choćby głupi kierunkowskaz, którego się nie da wyłączyć. No i te krótkie drzwi przednie.
  • Odpowiedz
@WINOGROON: @korporacion: widzę, że Panowie zatrzymali się gdzieś około roku 2004. Jednak motoryzacja poszła trochę do przodu. W ostatnio opublikowanym angielskim raporcie Giulie pod względem bezawaryjności wyprzedza tylko Lexus i Volvo.
  • Odpowiedz
@AllOver: Kierunkowskaz swoją drogą, ale jest dramat z łopatkami zmiany biegów przy kierownicy. Są po prostu za duże i bardzo utrudniają dostęp do kierunkowskazów. Po kilku minutach jazdy jedyne o czym myślałem, to żeby urżnąć to jakąś szlifierką.
  • Odpowiedz
@Arluen chodzi mi o to, że kierunek wraca zawsze do pozycji zero i nie znałem możliwości, żeby go wyłączyć bez kręcenia kierownicą. Do tego te wielkie manetki przeszkadzają.
  • Odpowiedz
  • 1
@Arluen w sumie nie jest tak zle. Ja chce przeznaczyc max 130k i miec full wypas, wiec bede raczej celowal w klase/ dwie klasy nizej (czekam na wyprzedaze rocznika). Szerokosci!
  • Odpowiedz