Wpis z mikrobloga

Syrena 103 S

Syrena 103 S była wersją pochodną Syreny zasilaną silnikiem z enerdowskiego Wartburga. Od "zwykłej" Syreny różniła się m.in. inną chłodnicą i listwami bocznymi z zewnątrz, zaś "od środka" mechanika auta była miszmaszem części syrenowskich i wartburgowych (np. przeguby były syrenowskie, zaś półosie pochodziły z Wartburga). Produkowana w okolicach 1964 roku była pochodną modelu 102 S, która była pierwszym modelem przystosowanym do tego silnika. Łącznie wyprodukowano około 2-3 tysięcy sztuk Syreny z tym silnikiem, zarówno wersji 102, jak i 103


#samochody #motoryzacja #fso #prl
SonyKrokiet - Syrena 103 S

Syrena 103 S była wersją pochodną Syreny zasilaną silni...

źródło: comment_2VTXUBKhXSxEbnnzhnlWiLz3fsR9Ey3y.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
@oficer-prowadzacy: szczerze to nie wiem ¯\_(ツ)_/¯ prawdopodobnie tak, aczkolwiek sądzę, że miała zmieniony silnik albo posłużyła za dawcę do innego modelu - mało sztuk wyprodukowano tej wersji, chociaż i tak dużo w porównaniu do np. Poloneza 3D czy Coupe

  • Odpowiedz